حسنی گفت:چهار کارگروه موثر و قوی از تمامی اقشار جامعه از اساتید دانشگاه گرفته تا بازاریان تشکیل شده است تا بتوانیم با تجمیع نقطه نظران، نقاط ضعفی که وجود دارد را در این اتاق فکر به حداقل برسانیم

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمد صادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  در جمع احزاب و  اعضای شورای اصلاح طلبان گیلان ضمن تشکر از همدلی یاران و همفکران لیست تدبیر و امید، اظهار کرد: صادقانه و با صراحت به فعالیت خود در مجلس دهم در جهت پیشرفت استان سرسبز گیلان ادامه خواهم داد.

وی با بیان  عملکرد خود طی دو ماه نخست دوره نمایندگی مجلس عنوان کرد: عمده فعالیت بنده  در زمینه کشاورزی بوده و حضور در کمیسیون کشاورزی تنها بدلیل رشته تحصیلی مرتبط با آن مقوله نمی باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: من بعنوان یک فرد که از نزدیک مشکلات کشاورزی را لمس کرده ام حمایت چندانی از بحث کشاورزی ندیدم و به همین دلیل به عضویت  کمیسیون کشاورزی درآمدم.

وی اذعان کرد: در این کمیسیون هر نماینده از کشاورزی منطقه خود صحبت می کرد به جز کشاورزی گیلان که حرفی در میان نبود.

نماینده مردم رشت افزود: بسیاری از افراد فکر می کنند چون کشاورز و روستا زاده ام در این مورد صحبت می کنم اما   رشته بنده اقتصادکشاورزی است و  فقط بحث روستایی بودن نیست.

وی در مورد شرکت در مباحث سیاسی در مجلس گفت:  در بحث سیاسی در فراکسیون امید فعالیت دارم و  فراکسیون امید با تعداد ۱۴۰نفر به خوبی در حال فعالیت و پیشرفت است.

حسنی در مورد کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار کرد: تعداد اعضای کمیسیون کشاورزی ۱۴ نفر است و باید با اتحاد و همدلی بیشتری کار کنیم و جای امیدواری برای کار و فعالیت خوب در این کمیسیون وجود دارد.

نماینده مردم رشت در پاسخ به سوالات حاضرین با بیان اینکه  در مقوله کشاورزی اقدامات خوبی در جریان است، گفت: اینجانب در بحث واردات  برنج به وزیر جهاد کشاورزی عرض کردم که نیازی به واردات برنج نیست  چون در  دوره دوم دولت احمدی نژاد بیش از چندین  میلیون تن برنج وارد کشور شد که که تا ۱۰ سال متوالی نیاز به برنج نداریم.

حسنی با بیان اینکه کارگروه و اتاق فکری تشکیل دادم، گفت: این اتاق فکر ۱۶نفره از بزرگان سیاسی اجتماعی و اقتصادی تشکیل شده است تا بتوانیم راهکارهای مناسبی را در جهت مرتفع کردن معضلات ارایه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: چهار کارگروه موثر و قوی از تمامی اقشار جامعه از اساتید دانشگاه گرفته تا بازاریان  تشکیل شده است تا بتوانیم با تجمیع نقطه نظران، نقاط ضعفی که وجود دارد را در این اتاق فکر به حداقل برسانیم.

وی تاکید کرد: رویکرد من کار تیمی و خرد جمعی است و این روند را در سه جلسه در خصوص  مسکن مهر نیز پیگیری کرده ام.

نماینده مردم رشت در مجلس در مورد مدیران استان عنوان کرد: در استان ما دولت تدبیر امید مظلوم واقع شده است و  مدیران همسو ما نیستند و به عقیده بنده مدیران کنونی  استان نیاز به تغییر اساسی دارند./کاسپین