رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مظلوم واقع شدن تیم داماش گیلان خاطر نشان کرد: این وضعیت برای فوتبال قابل تحمل نیست و اینک باید بدانیم که چه کسی جوابگوی بی‌عرضگی فدراسیون خواهد بود.

به گزارش ندای گیلان،محمد صادق حسنی نماینده رشت در گفتگو با ایده آل گیلان با اشاره به در نظر نگرفتن جایگاه برای تماشگران تیم داماش گیلان مقابل پرسپولیس در بازی فینال جام حذفی در ورزشگاه فولاد اظهار کرد: تیم های پایتخت از پشتوانه وزیر ورزش و رئیس فدراسیون برخوردارند و بر کسی پوشیده نیست که چه کمک هایی از سوی فدراسیون به تیم هایی که قدرت دارند، می شود.
وی گفت: تماشاچیان گیلانی که مدت زمان زیادی در راه بودند باتوجه به خستگی راه حق دارند که فضایی برای نشستن داشته باشند.
نماینده مردم رشت افزود: طبق قانون فیفا، باید فضایی برای تماشاگران هر دو تیم در نظر گرفته می شد. نمی شود تمام سکو های ورزشگاه را به تماشاگران یک تیم بدهند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه با چنین بی عدالتی ای باز هم حق تیم داماش ضایع شده است تصریح کرد: به نظر می رسد که چنین اتفاقاتی، با انگیزه ای خاص مدیریت می شوند.

حسنی گفت: درجلسه استیضاح وزیر ورزش، خطاب به وی گفتم شما که صد درصد فردی سیاسی هستید، بگویید چرا آقای سلطانی فر به هر قیمتی می خواهید یک تیم قهرمان شود و به هر وسیله ای که شده می خواهید به هدف برسد؟
وی با این پرسش که چرا با آبروی تیم های گیلانی بازی می شود افزود: مسئولیت مستقیم این اتفاق با رئیس فدراسیون فوتبال است.
رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه این‌ مسئول برای فوتبال کاری نکرده است ادامه داد: آقای تاج طبق قانون بازنشسته هستند و فرار ایشان از قانون باعث ایجاد حواشی های بسیاری شده است.
حسنی با اشاره به مظلوم واقع شدن تیم داماش گیلان خاطر نشان کرد: این وضعیت برای فوتبال قابل تحمل نیست و اینک باید بدانیم که چه کسی جوابگوی بی‌عرضگی فدراسیون خواهد بود.

وی با بیان اینکه از اقدامات تیم داماش برای بیرون کشیدن تیم از زمین فوتبال حمایت می کنم افزود: وزیر ورزش باید پاسخگوی مسائل فدراسیون باشد.