فرماندار شفت گفت: روز قدس نماد همبستگی امت اسلامی درحمایت از مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین است.

به گزارش ندای گیلان از شفت،مهدی نقدی صبح یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد اتحاد و وحدت مسلمانان است و باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار شفت با اشاره به اهمیت روز قدس نزد تمام مسلمانان جهان افزود: تمام آزادی خواهان جهان در این روز خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونستی و جنایت‌های آنان علیه مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار و میراث بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و نماد وحدت و همدلی و یکپارچگی تمامی مسلمانان است، ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مظلومان بر همگان وظیفه است.

نقدی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی تصریح کرد: به فضل الهی با تداوم مقاومت مردم فلسطین و افزایش حمایت مسلمان و آزادی خواهان جهان، به زودی شاهد نابودی این رژیم غاصب و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

فرماندار شفت اضافه کرد: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانه درایت و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی وی به موضوع وحدت و انسجام امت اسلامی در مقابل زورگویان جهان است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزاری راهپیمایی روز قدس حضور فعال و گسترده‌ای داشته باشند.

نقدی ضمن دعوت از همه اقشار جامعه و دستگاه‌ها در حضور گسترده راهپیمایی روز قدس گفت: این راهپیمایی روز جمعه ۲۵ فروردین رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان اصلی شهر شفت آغاز و به سمت مسجد اباصالح صورت می‌گیرد.