شهردار رشت ضمن تاکید بر وصول مطالبات دولتی با کمک دیوان محاسبات گفت: انتظار داریم اعتبارات مدیریت پسماند استانهای شمالی به صورت نقدی تزریق شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سید امیر حسین علوی شهردار رشت در یکصد و چهاردهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور که به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد برگزار شد با تاکید بر گستردگی دامنه خدماتی که در شهرداریها ارائه میشود عنوان کرد: رضایت عمومی در گرو خدمات شهرداری‌هاست، بنابراین در حوزه تصمیم گیریهای کلان باید به این نهاد توجه بیشتری مبذول گردد.

شهردار رشت وصول مطالبات دولتی شهرداری با کمک دیوان محاسبات را نیز خواستار شد و تصریح کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی با مدل پرداخت یک چهارم هزینه از دیگر مطالباتی است که تحقق آن را انتظار داریم، زیرا شهرداریهای کشور با مشکل منابع مالی و اعتباری و کاهش درآمدها مواجهند و می‌بایست مورد حمایت قرار گیرند.

سید امیر حسین علوی تزریق نقدی اعتبارات مدیریت پسماند استانهای شمالی را نیز خواستار شد و اضافه کرد: شهرداری رشت برنامه مدیریت پسماند را در حوزه‌های مختلف اعم از بهسازی لندفیل سراوان، احداث خطوط جدید شرکت کودآلی، زباله‌سوز و تصفیه خانه شیرابه را با جدیت پیگیری میکند.