حسنی پور از رشد 13 درصدی طرح‌های دهه مبارک فجر رضوانشهر نسبت به دهه فجر سال گذشته خبر داد

به گزارش ندای گیلان،فرماندار رضوانشهر از رشد 13 درصدی طرح‌های دهه مبارک فجر رضوانشهر نسبت به دهه فجر سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: این رشد حاصل تلاش تمام مسئولان است.

عسکر حسنی‌پور  اظهار کرد: اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه نقش مهمی دارند.

وی اصحاب رسانه را رکن چهارم دموکراسی دانست و افزود: امروز نقش اصحاب رسانه تنها تهیه خبر نیست بلکه نظاره‌گر اعمال مسئولان و پرسش و پاسخ است.

فرماندار رضوانشهر حضور خبرنگاران در عرصه‌های مختلف را مهم خواند و یادآور شد: اطلاع‌رسانی خوب و به‌موقع خبرنگاران از عملکرد مسئولان موجب شادی و امید در بین مردم می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امام (ره) با رهبری عالمانه خود و پشتیبانی ملت قهرمان در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد و به پیروزی رسید، افزود: ملت نجیب ایران در تمام عرصه‌ها پیشگام بوده و از نظام و ولایت حمایت می‌کند.

حسنی‌پور با اشاره به اینکه ایران در دیپلماسی به‌خوبی عمل کرد، یادآور شد: امروز قدردان حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم و تیم مذاکره کننده با حمایت‌های رهبری توانستند تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران را بردارند.

وی به افتتاح پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر در رضوانشهر اشاره کرد  گفت: دهه فجر جاری 46 طرح عام‌المنفعه با اعتبار هزینه شده 164 میلیارد و 914 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رضوانشهر طرح‌های دهه فجر را در زمینه‌های آموزشی، دانشگاه و تأمین آب شرب روستایی و شهری، برق‌رسانی، پل، آسفالت،صندوق کارآفرینی، مسکن مددجویان و احداث ساختمان دهیاریی عنوان کرد.