اجلاس رئیسان اتاق های بازرگانی سراسر کشور، به میزبانی استان گیلان در رشت برگزار می شود.

به گزارش نداي گيلان: مسوول روابط عمومی و انتشارات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان روز چهارشنبه  این اجلاس یک روزه، شانزدهم مهرماه در مرکز استان برگزار می شود.
بهروز خوشکار گفت: در کل کشور 33 اتاق بازرگانی فعالیت دارند که در این اجلاس، رئیسان تمامی آنها حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این اجلاس، نمایشگاه عکس از اسناد 90 سالگی اتاق بازرگانی استان گیلان برپا می شود.
خوشکار با اشاره به ظرفیت های بالقوه گیلان در زمینه های تجاری، اقتصادی و تولیدی؛ برگزاری این اجلاس را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های استان بویژه در موضوع گردشگری ذکر و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم این اجلاس نیز در همین راستا تعریف شده است.
وی هماهنگی بخش های اقتصادی کشور و برطرف شدن موانع تولید و تجارت و کمک به رشد و توسعه اقتصادی را از دیگر اهداف مهم برگزاری اجلاس رئیسان اتاق های بازرگانی کشور در گیلان عنوان کرد.
مسوول روابط عمومی و انتشارات اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی گیلان یادآور شد: این دومین اجلاس رئیسان اتاق های بازرگانی کشور است که در گیلان برگزار می شود.
هم اکنون ، یک هزار و 250 نفر عضو اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گیلان هستند و در بخش های تولیدی و تجاری مشغول فعالیت می باشند.
عمده بازارهای هدف اتاق بازرگانی استان کشورهای روسیه، آذربایجان، گرجستان، ترکیه، عراق، قزاقستان، بلاروس، اوکراین، ترکمنستان، آلمان، اسپانیا و فرانسه است.