عاقل منش با اشاره به اينكه رشت هم اكنون با مشكلات متعددي دست و پنجه نرم مي كند اظهار داشت: شهرداري رشت نياز به بودجه دارد.

به گزارش ندای گیلان،محمد حسن عاقل منش رييس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر رشت در  جلسه علنی شورا ضمن تسليت اربعين حسيني اظهار داشت:شوراها اصل مترقي اعتقادي ما هستند و راي خيره كننده مردم رشت در انتخابات شورا نشان از اين دارد كه مردم ،شورا را به عنوان يک نهاد تاثير گذاري مدني پذیرفته اند .
وي افزود:شورا با راي قاطع ،شهردار رشت را انتخاب كردند كه اين راي به يك مديريت ،تخصص و تجربه بوده كه با خود پيام همبستگي شورا را در پي داشته و نشان دهنده درك عميق اعضا در خدمت به مردم است.
اين عضو شورا بيان داشت:حضور استاندار جوان در استان يك نعمت بزرگ است و اميدواريم كه دكتر سالاري ،ما را در حركت به سمت توسعه شهر ياري كند.
عاقل منش با اشاره به برنامه افق ١٤٠١ توسعه شهري عنوان كرد:شوراي پنجم تلاش مي كند با توجه برنامه هاي افق ١٤٠١ با حمايت شهروندان و دانش فرهيختگان طرح ها و برنامه هايي در راستاي شكوفايي رشت به اجرا در آورد.
وي اضافه كرد: بايد از همه پتانسيل ها با حمايت و هدايت اعضاي شورا ،نمايندگان مجلس و نماينده ولي فقيه در استان براي حضور سرمايه گذار استفاده كنيم .
وي با اشاره به اينكه رشت هم اكنون با مشكلات متعددي دست و پنجه نرم مي كند اظهار داشت: شهرداري رشت نياز به بودجه دارد و همچنين ترافيك شهر رشت و آسفالت ضعيف شهر،و معضل بزرگ سراوان از جمله مسائلي است نياز به جذب و حمايت سرمايه گذار و برنامه هاي اصولي دارد.