میرحیدری با بیان اینکه توکل همه ما به خدا است، خاطرنشان کرد: دنیا طلبی آفت عافیت طلبی است و باید مراقب باشیم تا با حرکات و سخنان خود دشمنان را شاد و امیدوار نکنیم.

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،سردار محمدرضا میرحیدری در یادواره شهید مهدی روشن طلب در مسجد جامع لاهیجان با بیان اینکه زنده نگه داران یاد و راه شهدا اجری همانند اجر شهدا دارند، افزود: امنیت امروز ما مرهون جانفشانی های شهدا است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید براینکه شهدا برای حفظ اسلام با خون بهای خود وظیفه مارا سنگین تر کرده اند، گفت: باتمام دشمنی های استکبار، ایران کشوری امن و آزاد و مستقل است.
وی با تصریح براینکه رزمندگان اسلام خواب را از چشمان استکبار گرفته اند، متذکرشد: کسانی خود را کدخدا دهکده جهانی می دانستند برای بقا خودشان دست به هر اقدامی می زنند.
میرحیدری با یادآوری اینکه اسرائیل که دیروز دم از حکومت نیل تا فرات می زد و امروز برای بقا خودش در سرزمین محدود دست به کودک کشی می زند، ادامه داد: استکبار جهانی با وجود جوان رزمنده ایرانی احساس خطر می کند.
سردار میرحیدری با اشاره به اینکه غرش موشک های حماس و پرواز پهباد های حزب الله بر سر رژیم صهیونیستی جان آنها را مملو از وحشت کرده است و دست به هر عمل قبیحی می زنند، ادامه داد: سپاه اسلام در تمامی بلاد اسلامی موفق به عقب راندن دشمن در کیان اسلامی شده است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تصریح براینکه برخی از سران کشور های عربی جاهلانه پشت به پشت استکبار جهانی زده اند، اضافه کرد: استکبار جهانی به هیچ هم پیمانی رحم و وفا نکرده است.
وی ۱۳ آبان را روز بیداری و حرکت ضداستکباری جوانان و ملت ایران دانست و افزود: استکبار برای نفوذ به میهن اسلامی ایران به همه راهکارهای ممکن متوسل شده است.
این مقام ارشد انتظامی استان گیلان با یادآوری اینکه استکبار جهانی رژیم شاهنشاهی، بعث عراق و حکومت حسنی مبارک را که هم پیمانانش بودند را نابود کرد، گفت: استکبار جهانی به دنبال استفاده ابزاری و مقطعی از کشور های منطقه برای ایجاد حکومت جهانی بخصوص در خاورمیانه است.
میرحیدری با بیان اینکه توکل همه ما به خدا است، خاطرنشان کرد: دنیا طلبی آفت عافیت طلبی است و باید مراقب باشیم تا با حرکات و سخنان خود دشمنان را شاد و امیدوار نکنیم.
محمدرضا میرحیدری با اشاره به اینکه با کوتاه آمدن نسبت به ارزش های دینی و گذر کردن از اهداف انقلاب می توانیم در منصب و مقام خود باقی بمانیم در حال اشتباه هستیم، ادامه داد: کسانی که خون شهدا و ارزش های انقلاب را با دریافت های پوچ و دنیایی معامله کنند آینده درخشان و جایگاه رفیعی در پیشگاه خداوند نخواهند داشت.
وی با تصریح براینکه ما باید قدردان خون شهدا باشیم، اضافه کرد: دشمن به دنبال تغییر مسیر انقلاب و از بین بردن روحیه انقلابی و تکیه بر دنیا طلبی مردم ایران اسلامی است.
میرحیدری با تاکید براینکه باید مراقب باشیم تا صدماتی که در طول تاریخ بر امت اسلامی وارد آمده، دوباره رخ ندهد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تکرار تاریخ در انقلاب مشروطه برای انقلاب اسلامی است.
وی جوانان را سرمایه نظام دانست و ادامه داد: قلب و عقیده جوانان، اولین هدف دشمنان است.
میرحیدری با تصریح براینکه ایجاد یاس و امیدی در دل جوانان از اهداف دشمنان است، متذکرشد: ایران اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است که با وجود جوانان ایران اسلامی و ملت صبور و انقلابی این مهم درحال تحقق روز افزون است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید براینکه کسانی که دنیا پرست هستند ناامید می شوند، تصریح کرد: شهدایی که برای دفاع از ارزش های دینی و خاک میهن جانفشانی کرده اند یکی از بهترین الگوها هستند.
محمدرضا میرحیدری با اشاره به اینکه جوانان امروز همانند جوانان اوایل انقلاب حامی خاک میهن و ارزش های دینی هستند، یادآور شد: جوانان ایران هزاران کیلومتر دور تر از خاک این کشور دشمن را به زانو درآورده اند.
وی با بیان اینکه بسیجیان و رزمندگان ایران اسلامی در عراق و سوریه بلای جبران ناپذیری را بر سر دشمنان صهیونیستی و تکفیری آورده است، ادامه داد: ایران اسلامی به برکت وجود ولایت در مقابل کفر صف آرایی کرده است.
این مسئول با یادآوری اینکه جوانان اسلام نخواهند گذاشت جنایات کفار ادامه پیدا کند، افزود: دستاورد های خون شهدا و ارزش های اتقلاب باید ارج نهاده شود.
سردار میرحیدری با تاکید براینکه دستگاه های امنیتی ایران توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کرده اند، افزود: نقشه های دشمنان با تلاش جوانان و رزمندگان ایران اسلامی نقش برآب شده است.
گفتنی است، شهید مهدی روشن طلب در سال1390 در مرز استان سیستان و بلوچستان در حین درگیری با اشرار و منافقان کور دل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

photo_2016-11-04_12-12-48 photo_2016-11-04_12-12-53 photo_2016-11-04_12-12-57