شعبان نژاد گفت:به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیش از 2 هزار تن مرغ منجمد داخلی با رعایت کلیه مسائل بهداشتی در استان گیلان تهیه و ذخیره سازی شده است

به گزارش ندای گیلان،علیرضا شعبان نژاد صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار در استان گیلان آمادگی‌های لازم را برای فرا رسیدن این ماه مبارک در استان فراهم می‌کند.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان گیلان با بیان اینکه بیش از هزار و 700 تن شکر با قیمت مناسب به‌منظور تامین محصول مصرفی ماه مبارک رمضان در استان گیلان تدارک دیده شده است افزود: این مقدار شکر بین مغازه داران و در بازار‌های سطح استان گیلان توزیع می‌شود.

شعبان‌نژاد از توزیع هزار تن برنج خارجی در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: افرادی که نمی‌توانند به‌دلیل بالا بودن قیمت برنج ایرانی و داخلی از این محصول استفاده کنند می‌توانند در ایام مذکور برنج خارجی مصرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیش از 2 هزار تن مرغ منجمد داخلی با رعایت کلیه مسائل بهداشتی در استان گیلان تهیه و ذخیره سازی شده است بیان کرد: این میزان مرغ منجمد در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و فروشگاه‌های استان گیلان توزیع می‌شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان گیلان با اشاره به اینکه بازار گیلان آمادگی‌های لازم را برای فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان دارد تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار استان گیلان در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با تشدید بازرسی‌ها و نظارت، تلاش می‌کند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.