سرپرست دانشگاه علو پزشکی گیلان، با محمد باقر نوبخت- معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دیدار کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت ، ارسلان سالاری – سرپرست دانشگاه علو پزشکی گیلان با محمد باقر نوبخت- معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دیدار و در خصوص بهبود وضعیت زیر ساخت های حوزه بهداشت و درمان استان گیلان با وی رایزنی کرد.

در این دیدار در خصوص کسری منابع مالی و تامین اعتبار مورد نیاز پروژه های عمرانی و زیر ساخت های سلامت استان از جمله کلینیک های ویژه، اورژانس های بیمارستانی و تجهیزات تشخیصی همچون سی تی اسکن و ام آر ای و …بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی گیلان با معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت و گو شد.

از سال های گذشته، ساخت بیش از 10 کلینیک ویژه و چند اورژانس بیمارستانی از محل طرح تحول سلامت در استان گیلان شروع شده است که عملیات اجرایی هر یک از آن ها، با پیشرفت فیزیکی میانگین 40 درصد به علت نداشتن اعتبار لازم عملا متوقف می باشد.

انتظار می رود با پیگیری های مسوولان سلامت استان و حمایت های همه جانبه مسوولان ارشد وزارت بهداشت و رییس سازمان برنامه و بودجه، هر چه سریعتر این پروژه ها به بهره برداری برسند تا مردم استان گیلان از ثمرات آن بهره مند شوند.