پلیس فدرال آمریکا "اف بی آی" گفته بود، اپستین چند دختربچه را تحت آزار جنسی قرار ‌داده بود و آن ها را در خانه‌هایش در فلوریدا و نیویورک به تن فروشی وامی‌داشت.

ندای گیلان:زندان برای جفری اپستین، سرمایه دار ۶۶ ساله و هوس باز آمریکایی که همه او را با آزار جنسی و «قاچاق دختران نوجوان» و رفاقت اش با دونالد ترامپ می شناختند، قابل تحمل نبود. برای همین او که در انتظار حکم 45 سال حبس اش بود، آفتاب صبح شنبه بالا نیامده، خود را حلق آویز کرد.

زندانبانان نیویورکی جسد او را 7:30 صبح در کف سلولش کشف کردند. از زمان به قدرت رسیدن دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶، اپستین بار‌ها با افتخار مدعی شده بود او ملانیا را به ترامپ معرفی کرده است

. این در حالی است که ملانیا ترامپ گفته، نخستین بار در سال ۱۹۹۸ در یک مهمانی در باشگاه «کیت کت» در منهتن ترامپ را دیده است. بنا به گفته ملانیا، در آن زمان ترامپ که از همسر دوم خود جدا شده بود از ملانیا ترامپ شماره تلفن خواسته است. ماجرای جفری اپستین، بانکدار و میلیاردر آمریکایی در سال‌های گذشته هر بار با فاش شدن جزئیاتی تازه داغ‌تر می‌شد. نام اپستین شش سال قبل به دلیل شکایت دختران نابالغی بر سر زبان‌ها افتاد که در استخرپارتی‌های این بانکدار، مهمان‌ها را ماساژ می‌دادند. پلیس فدرال آمریکا “اف بی آی” گفته بود، اپستین چند دختربچه را تحت آزار جنسی قرار ‌داده بود و آن ها را در خانه‌هایش در فلوریدا و نیویورک به تن فروشی وامی‌داشت. اپستین ثروت بیکران خود را از معاملات وال استریت به دست آورده بود. پیش از رسوایی “استخرپارتی”، بیل کلینتون، دونالد ترامپ و شاهزاده اندرو، پسر ملکه بریتانیا در شمار دوستان نزدیک او بودند. او یک بار در سال ۲۰۰۸ بازداشت شده بود. در آن زمان او اعتراف کرده بود که اسباب تن‌فروشی کودکان را برای مشتری‌های خود فراهم آورده است. پس از آن اپستین ۱۳ ماه را در زندانی سپری کرد که می‌توانست شش روز در هفته زندان را ترک کند. این حکم توسط الکساندر آکوستا، دادستان سابق ایالت فلوریدا صادر شده بود. فردی که بعدها وزیر کار دولت ترامپ شد؛ اما افشای این رسوایی باعث شد حدود یک ماه پیش از سمت خود استعفا کند.