خطیب جمعه اسالم با بیان اینکه گاهی بخاطر جمع کردن رأی ، حتی حرف هایی می زنند که بر ضد اسلام است گفت:گاهی نسبت به منکرات، برخورد مثبت می کنند که اعلام کنند ما هم مثل شما اعتقاد به این چیزها نداریم.

به گزارش ندای گیلان از تالش، حجت الاسلام و المسلمین جدائی در خطبه های نماز جمعه اسالم با اشاره به 12 بهمن آغاز ایام الله دهه فجر و ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ضمن تبریک این روز گفت: هفته آینده روز سه شنبه 12 بهمن،روز ورود امام راحل به ایران اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر است.
وی با بیان اینکه مردم ایران امروز بعد از 38 سال از گذشت انقلاب، هم چنان پویا و زنده، معتقد به راه امام و پایبند به همان اهداف و آرمان های انقلاب هستندگفت:هر کس از آرمان ها و اهداف انقلاب فاصله بگیرد از مردم فاصله گرفته است.
جدائی با بیان اینکه بعضی ها با زیر پا گذاشتن اصول انقلاب و خواسته شهدا، می خواهند از اسلام هم عبور کنند اظهار کرد:گمان می کنند به روز بودن، فاصله گرفتن از اسلام ناب است.
خطیب جمعه اسالم با بیان اینکه  گاهی بخاطر جمع کردن رأی ، حتی حرف هایی  می زنند که بر ضد اسلام است  گفت:گاهی نسبت به منکرات، برخورد مثبت می کنند که اعلام کنند ما هم مثل شما اعتقاد به این چیزها نداریم.
وی با اشاره به اینکه عده ای لائیک و سکولار یا آدم های فاسد هستند که واقعاً تحمل فضای اسلامی را ندارند بیان داشت:دوست دارند ایران هم مثل اروپا باشد.
وی افزود:به این خاطر وقتی سخن از آزادی می آید؛ منظور واقعی شان حرف دلشان، آزادی فساد و بی بندُ باری است نه آزادی حقیقی.

خطیب جمعه اسالم در ادامه تصریح کرد:دهه فجر رمز پیروزی ملت ایران، رمز سعادت مردم انقلابی و شهیدپرور کشورمان، پایبندی به همان اصول و آرمان های اول انقلاب است.
وی تصریح کرد:هر کسی که بوی انقلاب را استشمام کرده باشد و روح انقلاب را، درک کرده باشد نمی تواند شاهد بعضی اختلاس ها و قراردادهای ننگین باشد و دم بر نیارد .