نماینده ولی فقیه در گیلان به تاسی ملت های دنیا از مردم ایران در ایستادگی مقابل قدرت های سلطه گر اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس به ملت ایران آموخت ایستادگی و مقاومت تنها راه نجات و پیروزی است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ یادآور خاطره تلخ و شیرین دوران ۸ سال دفاع جانانه ملت ایران در مقابل هجمه استکبار جهانی است.
وی به شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی بارقه امید در دل ملت ها ایجاد کرد و قدرت های سلطه گر نسبت به آن واکنش نشان دادند و تلاش کردند انقلاب را نابود کنند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی حمایت شده از طرف خدا و اولیای الهی است، تصریح کرد: در راس انقلاب اسلامی امام(ره) قرار داشت.
آیت الله فلاحتی، حمله صدام به مرزهای جغرافیایی ایران با حمایت قدرت های سلطه گر را در حقیقت حمله به انقلاب، هویت ملی و آرمان های یک ملت بزرگ دانست و بیان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس امام(ره) به خوبی توانست جنگ را مدیریت کند و شاخ قدرت های سلطه گر را شکستیم.
وی با بیان اینکه در سایه جنگ توانستیم دشمن را عقب برانیم، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ملت ایران آموخت ایستادگی و مقاومت تنها راه نجات و پیروزی است.
نماینده ولی فقیه در گیلان به ایستادگی ملت های منطقه و حتی مردم کشورهای اروپایی در مقابل قدرت های سلطه گر به تاسی از ملت ایران اشاره کرد و گفت: پیام دفاع مقدس این است که برای رسیدن به هدف مقدس راهی به غیر از ایستادگی و مقاومت با پیروی از ولایت در برابر قدرت های سلطه گر نداریم.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه تمام پهپادهایی که به حریم ایران تجاوز کنند را سرنگون می کنیم، اظهار کرد: قدرت های استکباری دیگر نمی توانند به ملت ایران کج دهنی کنند.
وی به خضوع تمام قدرت های سلطه گر در مقابل ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران الگویی برای تمام ملت ها شده است.
سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در مراسم مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام گفت: دفاع مقدس سرچشمه جوشانی برای تحول در کشور شده است.