نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه عملکردهای موفق سپاه پاسداران آنها را منفور دشمنان کرده است گفت:سپاه دل ملت هارا فتح می کند و دشمنان با این حرکت خود درواقع مجوز مرگ خود را امضا کرده اند.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،نماینده ولی فقیه در گیلان ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه قدس استان گیلان در مصلی رشت اظهار داشت:ولادت امام حسین(ع) به نام پاسداران نام‌گذاری شده و نیمه شعبان هم روز بسیار بزرگی است که متعلق به امام زمان(عج) می باشد.

آیت …فلاحتی نماینده با اشاره به اینکه  چند موضوع از گذشته باعث علاقه مردم به سپاه و نفرت دشمنان از آنها شده است تصریح کرد:شاخصه مهم آنها مردمی بودن سپاه است که پاسداران همیشه مردمی زندگی کرده اند و مردمی مانده اند.
وی همواره جهادی در میادین عمل کردن را از دیگر شاخصه های سپاه عنوان کرد و افزود:پاسداران چه در میادین داخلی و چه در میادین خارجی خوش درخشیده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه سپاه پاسدارن در تمام عرصه‌های سیاسی ،فرهنگی ،علمی و اقتصادی نقش پررنگی داد گفت:این روزها هم در جریان حادثه سیل کشور شاهد حضور چشم گیر و جهادی از جانب سپاه هستیم.

آیت ا.. فلاحتی با بیان اینکه سپاه همیشه زیر سایه رهبری بوده است  افزود:این عملکردهای موفق سپاه پاسداران آنها را منفور دشمنان کرده است که البته چوب این تحریم را خود آنها خواهند خورد.

وی خاطرنشان کرد:سپاه دل ملت هارا فتح می کند و دشمنان با این حرکت خود درواقع مجوز مرگ خود را امضا کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خاتمه گفت: امروز سپاه باید در تولید و فن آوری گامهای موثرتری بردارد کشور در عرصه تولید قطعا به کمک آنها نیاز دارد تا باتوجه به شرایط اقتصادی کشور بتوانیم با تولیدات داخلی نیاز مردم را مرتفع کنیم.