نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه تصمیم نهایی درباره ابقا یا برکناری شهردار رشت با اعضای شورای شهر است، گفت: اعضای شورا هوشمندانه تصمیم گرفته و بازخوردها را در نظر بگیرند.

به گزارش ندای گیلان  از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به رویکرد خوب این دوره از شورا و نظر مثبت مردم به آن، بیان کرد: شورای شهر رشت از رویکرد خوبی برخوردار است و قدردان تلاش‌های اعضای آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به انتقادات مطرح شده در رسانه‌ها سعه صدر داشته باشند، تصریح کرد: مدیریت در جامعه اسلامی سخت است و مسئولان باید بدانند که وظیفه پاسخگویی به مردم را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه یک مدیر باید نسبت به توقعات اطرافیان خود به عنوان یک چالش بنگرد، بیان کرد: امکانات مدیران و مسئولان به گونه‌ای نیست که بتوانند پاسخگوی تمام مطالبات مردم باشند لذا باید با اولویت بندی نسبت به رفع مهمات جامعه بپردازند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر خارج کردن شهر و استان از فضای ملتهب و متشنج، گفت: در این راستا گاهی مواقع می‌شود هوشمندی‌هایی را به کار گرفت که بستر التهاب‌ها رصد شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید نسبت به اجرای برنامه‌ها دورنگری داشته باشند، عنوان کرد: اصراری در گماردن افراد در تصدی‌ها نداریم و اعضای شورا در این باره تصمیم ساز هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه همه موظف هستند در برابر مفسدان و تجاوز کنندگان به حریم بیت المال بایستند، افزود: هدایت و نظارت مدیران توسط متولیان حائز اهمیت است.

وی با انتقاد از نبود زیرساخت‌های لازم در شوراهای شهر و روستا، عنوان کرد: به نمایندگان مجلس گوشزد کردیم زیرساخت‌های لازم را برای شوراها و شهرداری‌ها فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مدیران باید قدرت عمل برای تصمیم گیری داشته باشند، ادامه داد: باید تا جایی که منجر به فساد و تضییع حقوق افراد نشود به مدیران میدان و آزادی عمل داده شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تصمیم نهایی درباره ابقاء یا برکناری شهردار رشت با اعضای شورای شهر است، گفت: اعضای شورا باید افق‌ها را ببینند و اینکه آیا این مناقشه در مدیریت بعدی هم پیش خواهد آمد یا خیر و بر این اساس هوشمندانه تصمیم بگیرید و بازخورد کارها در جامعه را مد نظر قرار دهند.