فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری ۲ عامل غیربومی ایجاد مزاحمت، رفتارهای ناهنجار و تخریب خودروهای شهروندان در ییلاقات این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از  ماسال، سرهنگ مجید تقی زاده از دستگیری ۲ عامل غیربومی ایجاد مزاحمت، رفتارهای ناهنجار و تخریب خودروهای شهروندان در ییلاقات این شهرستان خبر داد.

سرهنگ تقی‌زاده اظهار داشت: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس در ییلاقات شهرستان ماسال با رفتارهای ناهنجار و رانندگی خطرناک برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند، افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی منطقه سراکه خودرو مورد نظر را مشاهده و به آن دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با اشاره به اینکه راننده خودرو پژو بدون توجه به ایست پلیس با حرکات مخاطره‌آمیز اقدام فرار کرد و پس از برخورد با ۲ دستگاه سواری دیگر متوقف شد، افزود: سرنشینان خودرو مورد نظر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۲۲ و ۲۴ ساله غیربومی که در حالت طبیعی نبودند پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با مخلان آسایش مرم و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.