جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری اوباش ۳۱ ساله در پی شکایت یک شهروند، گفت: متهم بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ حسین حسن‌پور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی، اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سو اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی شکایت فردی در خصوص نزاع و درگیری و ضرب جرح توسط یک اراذل و اوباش در رشت پیگیری موضوع مأموران پلیس امنیت عمومی استان در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این فرد شرور در یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی گیلان دستگیر شد.

وی علت این درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرد و ادامه داد: متهم ۳۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حسن‌پور با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، اضافه کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.