کاظمی گفت:انديشه والا و مكتب پوياي بسيج يك ارزش و مايه افتخار براي جامعه اسلامي محسوب شده و در پاسداشت و ترويج آن نبايد از هيچ تلاش و كوششي فروگذار بود .

به گزارش ندای گیلان، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان پیامی به شرح زیر صادر نمود.
تاريخ پرحماسه انقلاب اسلامي سرشار از صحنه‌هاي سرنوشت سازي است که نقش کارآمد و تاثير گذار بسيج و اخلاص و فداکاريهاي بسيجيان دريادل همچون نگيني درخشان بر تارك آن مي‌درخشد و اين نهاد ارزشمند انقلابي از بدو تاسيس تاكنون توانسته است با بهره‌گيري از شريف‌ترين و متعهدترين نيروها در صحنه‌هاي مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آباداني ايران اسلامي و مقابله با هجمه‌هاي شوم فرهنگي و عقيدتي، نقشي بسيار حساس، مهم و اساسي را ايفا نمايد.
شجره طيبه ‌بسيج ، درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار يقين و حديث عشق مي‌دهد.
بي‌ترديد انديشه والا و مكتب پوياي بسيج يك ارزش و مايه افتخار براي جامعه اسلامي محسوب شده و در پاسداشت و ترويج آن نبايد از هيچ تلاش و كوششي فروگذار بود .
پنجم آذر يادآور تشكيل مردمي ترين نهاد ارزشي برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه از معجزات منحصر به فرد انقلاب اسلامي و با درايت و هوشياري امام بسيجيان شكل گرفت و متاثر از انديشه هاي تابناك و رهمنودهاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي رشد و نمو يافت و پايه گذار فرهنگ و تفكري ناب و سازنده در عرصه هاي مختلف گرديد.
احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.
ضمن گراميداشت هفته بسيج، اين مناسبت بزرگ را به همه بسيجيان سرافراز و دلاور تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال عزت، اقتدار و سربلندي ايران اسلامي را مسالت دارم.