عضو شورای شهر رشت به دستگیری برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی اشاره و بیان کرد: در استانی که مدیرانش امنیت ندارند هیچ سرمایه‌گذاری نمی‌تواند ورود کند.

به گزارش ندای گیلان،احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به وضعیت فضای سبز شهرداری رشت اظهار کرد: فضای سبز نقش مؤثری در زیست پذیر بودن شهر ایفا می‌کند.
عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: شاخص سرانه مفید فضای سبز در شهرهای شمالی ۹ مترمربع است و اصفهان که با کمبود آب مواجه است ۲۵ مترمربع فضای سبز در اختیار دارد و در رشت این مهم کمتر از سه مترمربع است که یک فاجعه است.

وی با بیان اینکه فضای سبز رشت نسبت به استاندارد کلان‌شهرهای کشور بسیار پایین است افزود: باید سرانه فضای سبز رشت را افزایش بدهیم و با تعیین تکلیف زمین ۴۵۰ هکتاری در لاکان می‌توانیم در این زمینه گام موثری برداریم.

رمضان پور مهم‌ترین اقدام در خصوص افزایش سرانه فضای سبز را کاشت نهال دانست و گفت: در شهر رشت در خصوص فضای سبز به‌طور سلیقه‌ای عمل شده  و نیازمند طرح جامع فضای سبز هستیم و باید بر اساس قانون یک برنامه پنج‌ساله در این مورد تدوین شود.

عضو شورای شهر رشت به دستگیری برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی اشاره و بیان کرد: در استانی که مدیرانش امنیت ندارند هیچ سرمایه‌گذاری نمی‌تواند ورود کند.

وی بیان کرد: بنده هم می‌گویم که اگر فردی اشتباهی انجام دهد باید پیگیری نمود اما نباید به مباحث دیگر بی‌توجه باشیم.