رهنما واگذاری داماش به شهرداری رشت را تکذیب کرد!/ کوچکی نژاد: از هیچ کدام از کاندیداهای نظام مهندسی حمایت نکرده ام

نداي گيلان:

کاری زیبا در پیاده راه علم الهدی رشت برای بحران کم آبی+ تصاویر

این مطلب از گیل خبر برداشت شده است. مسئولیت محتوای این مطلب به عهده پایگاه منتشر کننده است و درج آن در خزر صرفا جهت اطلاع‌ رسانی می باشد.

گیل خبر نوشت:

پیاده راه علم الهدی رشت امروز شاهد  کاری نمادین با محوریت محیط زیست بود .

مسئله کم آبی و تاثیر آن بر طبیعت و زندگی انسان موضوع این اثر بود که توسط گروه هنری قرمز اجرا شد.

شهروندانی که امروز از خیابان علم الهدی عبور کردند شاهد دو صحنه آرایی متضاد در کنار هم بودند. یک صحنه با آکواریومی پرآب و ماهیان زنده و بطری های پر از آب که سال ۱۳۹۴ را نشان می داد و صحنه دیگر سال ۱۴۰۶آکواریومی بدون آب و ماهیان مرده و بطری های خالی که چیزی جز شن و سنگ در آن نبود را به تصویر کشیده بود.

کم-آبی4-664x498 کم-آبی-در-علم-الهدی7-664x498

واکنش به ادعای کاندیداهای انتخابات نظام مهندسی عنوان شد:

کوچکی نژاد تکذیب کرد: از هیچ کدام از کاندیداهای نظام مهندسی حمایت نکرده ام

 این مطلب از خبرآزاد برداشت شده است. مسئولیت محتوای این مطلب به عهده پایگاه منتشر کننده است و درج آن در خزر صرفا جهت اطلاع‌ رسانی می باشد.

index

خبرآزاد نوشت:

جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:از کاندیدای خاصی در انتخابات نظام مهندسی حمایت نمیکنم.

وی پاسخ به سوال که شنیده شده تعدادی از کاندیداها حمایت شما از خود را اعلام کرده اند ، گفت:خیر من حامی هیچ کدام از کاندیدا ها نیستم به این صورت که شاید به او رأی دهم ولی حمایت نه!اگر قرار بر حمایت دوستان باشد باید از ۱۵ نفر یک جا حمایت کنم!

در جواب تأکید خبرنگار خبرآزاد و اشاره مستقیم به نام کاندیدایی که ادعای حمایت این نماینده از خود را مطرح کرده بود قویا این مساله را تکذیب نمود.

کوچکی نژاد گفت: اگر رأی گیری عمومی باشد شاید به سمت شخصی هدایتش کنیم ولی در انتخابات صنفی موافق اینگونه رفتار نیستم.

این نماینده مجلس درباره بحث تایید صلاحیتهای تعدادی از کاندیداهای نظام مهندسی و حاشیه های آن  گفت:برای تأیید صلاحیت  هیچ کاندیدایی اقدام نکردم.

وی اضافه کرد: بابت موضوعی که در شهرسازی به وجود آمده بود تذکرات من باعث اضافه شدن به تعداد کاندیداها شد.

این اراده و تمایل در مسئولان شورای شهر و شهرداری برای در اختیار گرفتن داماش وجود دارد

این مطلب از برنا گیلان برداشت شده است. مسئولیت محتوای این مطلب به عهده پایگاه منتشر کننده است و درج آن در خزر صرفا جهت اطلاع‌ رسانی می باشد.

  برنا گیلان نوشت:

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان واگذاری داماش به شهرداری رشت تا 10 روز آینده را تکذیب کرد.

مسعودرهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان پش از نشر اخبار از برخی رسانه ها مبنی بر اینکه تا 10 روز آینده داماش به شهرداری واگذار می شود گفت : دیروز اعلام کردم که این اراده و تمایل در مسئولان شورای شهر و شهرداری رشت برای در اختیار گرفتن داماش وجود دارد و امیدواریم تا 10 روز آینده به ثمر برسد که متأسفانه برخی رسانه ها به گونه ای دیگر برداشت و انتشاردادند.

وی از تمامی افراد حقیقی و حقوقی و رسانه ها خواست تنها به فکر داماش و ورزش باشند و از اظهار نظرهای غیرواقعی خودداری کنند.

رهنما افزود : این اداره کل در اختلاف دیدگاههای افراد ورود نمی کند و فقط منافع ورزشی و تیم داماش را دنبال خواهد کرد.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان امروز پس از دیدار و گفتگو با ثابت قدم شهرداررشت گفت: به دنبال این هستیم تا با رضایتمندی هیئت فوتبال، اعضای شورای اسلامی شهر رشت، شهرداری، اراده استانی و مالکین قبلی، داماش را به شهرداری رشت واگذار کنیم.
رهنما دراین دیدار همچنین از پیش نویس تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش وجوانان و شهرداری رشت خبرداد و گفت: دراین تفاهمنامه ترویج ورزش همگانی، بانوان، سالمندان، توجه به قهرمانان، ورزش محلات، آموزش سلامت از طریق ورزش و همچنین مسایل مختلف حوزه جوانان درراستای برنامه ای مدون پیگیری و اجرایی خواهد شد.