خبرنگار صدا و سیما در دمشق که در صحنه درگیری با نیروهای تکفیری در سوریه به شدت مجروح شده و در کما بود هوشیاری کامل خود را بازیافت.

به گزارش نداي گيلان: محمد حسن حسینی که در ارتفاعات لاذقیه سوریه زخمی شده بود امروز هنگام عیادت هیئتی شامل آقای شیبانی سفیر کشورمان در سوریه ، نماینده وزیر اعلام سوریه ، شیرزاد نماینده اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی در سوریه ، رئیس موسسه انتشاراتی الوحده و جمعی از همکاران از او توانست علاوه بر دیدن و شناختن عیادت کنندگان با آنها صحبت کند.

گروه پزشکی پنج نفره مسئول رسیدگی به وی نیز اعلام کرد به طور قطع ترکش به مغز و اعصاب خبرنگار صدا و سیما آسیب نرسانده است.

شیبانی سفیر کشورمان در سوریه هم با تاکید بر پیگیری حال آقای حسینی گفت: همه تدابیر پزشکی برای بهبود کامل ایشان اندیشیده شده است و در صورت ضرورت برای ادامه درمان به ایران اعزام خواهد شد.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه که براثر حمله خمپاره ای تروریست های مسلح در لاذقیه از چندین ناحیه از جمله سر مجروح شده بود در بیمارستان دراج این شهر تحت نظر تیم پزشکی پنج نفره شامل متخصصان مغز و اعصاب، چشم، بیهوشی، داخلی و جراح عمومی است.

حسینی خبرنگار 45 ساله خبرگزاری صدا و سیما 20 سال سابقه فعالیت خبری دارد و از یک سال و نیم پیش در دفتر خبرگزاری صدا و سیما فعالیت می کند. وی پیش از حضور در دمشق در دفتر خبرگزاری صدا و سیما در بیروت فعالیت می کرد و در پوشش خبری جنگ 33روزه لبنان حضور چشمگیری داشت.