بازیکن سپیدرود می گوید سرمربی سابق تیم برای پول به رشت آمده بود و پول بیت‌المالی که به ایشان داده شد، حق بازیکنان و سایر اعضای تیم سپیدرود است.

به گزارش ندای گیلان ، حسین کعبی  با اشاره به بازگشت دوباره به سپیدرود اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت طی نامه‌ای خواهان بازگشتم به سپیدرود شد و بنده نیز از فردا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه حضورش در دیدار مقابله پدیده قطعی نیست بیان کرد: به دلیل دوری از تمرینات گروهی مجبور شدم در طول هفته گذشته به‌صورت انفرادی تمرین کنم و از آمادگی لازم برای دیدار مقابل پدیده برخوردار نیستم.

مدافع سپیدرود با بیان اینکه برای کمک به سهیل حق‌شناس آماده است افزود: روز بازی مقابل پدیده چه در زمین باشم چه بر روی نیمکت، در حد توانم هر کمکی بتوانم به سهیل حق‌شناس انجام می‌دهم تا وی و تیم سپیدرود سربلند از زمین بیرون بیاید.

کعبی با اذعان به اینکه دلیل دوری خود از سپیدرود فنی نبود تصریح کرد: سرمربی سابق تیم برای پول به رشت آمده بود و پول بیت‌المالی که به ایشان داده شد، حق بازیکنان و سایر اعضای تیم سپیدرود است، افرادی که در دو سال گذشته با کم‌پولی در سپیدرود بازی کردند و این تیم را به این نقطه رساندند.

وی با اشاره به اینکه قرارداد سه‌ساله با فردی که رزومه خوبی در سرمربیگری ندارد اشتباه بود افزود: آقای مهاجر نفت تهران را نابود کرده و حالا نوبت به سپیدرود رسیده است، مردم رشت بسیار باهوش هستند و خیلی زود متوجه مسائل پشت پرده شدند.

کاپیتان سپیدرود با اشاره به تعداد بالای پیام‌ها و تماس‌های هواداران در طول دوری یک‌هفته‌ای از سپیدرود گفت: مردم رشت لطف زیادی به من دارند و تا زمانی که بخواهند برای سپیدرود بازی کرده و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

  • منبع خبر : فارس