مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: خبرنگاران قاصدانی هستند که رسالت حرفه ای خود را با عشقی وصف ناپذیر دنبال می کنند.

به گزارش نداي گيلان از رشت ، طهمورث لاهوتی اشکوری ضمن تبریک به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار درباره اهمیت و جایگاه این روز بیان داشت: این روز مربوط به قشر خاصی از جامعه است که به لحاظ نوع شغل و کار و فعالیت‌شان، اکثر اوقات دیدی موشکافانه و تیزبین و ذهن هایی تحلیلگر و تفسیرگر دارند ، روز خبرنگار نمادی از تلاش و ایثار قاصدانی است که صادقانه در فرآیند حساس و پیچیده مقابله با جنگ نرم،‌ با سلاح قلم پای در سرزمین آگاهی گذاشته و با چشمانی بینا و زبانی صادق درعرصه اطلاع‌رسانی و بیان واقعیت ها، ‌رسالت حرفه ای خود را با عشقی وصف ناپذیر دنبال می کنند.

 وی در ادامه بیان داشت : امروزه ارتباطات اینقدر مهم است که گاهی عدم اعتنا به این مقوله می تواند بر سرنوشت یک ملت تاثیر بگذارد و از این جهت است که اطلاعات، لازمه مواجهه با قدرت های بزرگ است و به همین خاطر خبرنگاران و روزنامه نگاران به عنوان عضوی از نظام ارتباطاتی می توانند سهم ویژه و مهمی دراین ارتباط ایفا نمایند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان درباره رسالت خطیر خبرنگاران در جامعه بیان داشت : خبرنگاران رسالت خطیری در جامعه بر عهده دارند چرا که ارتباط دائم و همیشگی آنها با تمامی اقشار مردم و همچنین زیرنظر داشتن فعالیت های مختلف به منظور انعکاس درست و دقیق رویدادها ، می تواند بسیار حائز اهمیت و کلیدی باشد .

وی در پایان بیان داشت: 17مرداد ، فرارسیدن روز خبرنگار را به صاحبان اندیشه و قلم و خبرنگاران و روزنامه نگاران متعهد و تلاشگر کشور که پیشگامان عرصه اطلاع رسانی محسوب می شوند تبریک می‌گویم .