رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان همانند گذشته در خدمت استاندار جدید خواهند بود، عنوان کرد: استاندار یک نقش اجتماعی است؛ نه یک شخص و باید شان آن در همه حالان حفظ شود و حفظ این جایگاه به توسعه استان کمک می کند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، کیوان محمدی در جشنواره استانی شهید رجایی که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، انتصاب استاندار گیلان را تبریک گفت و اظهار کرد: در ایامی که زارع سرپرستی استانداری را عهده دار بود، امورات استان با درایت، دقت نظر و جدیت ایشان ادامه یافت و کاری بر زمین نماند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان همانند گذشته در خدمت استاندار جدید خواهند بود، عنوان کرد: استاندار یک نقش اجتماعی است؛ نه یک شخص و باید شان آن در همه حالات حفظ شود و حفظ این جایگاه به توسعه استان کمک می کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، خدمتگزاران به مردم را علاقمندان به توسعه استان دانست و یادآور شد: دستگاه های اجرایی آماده ارائه خدمت در قالب مدیریت جدید استان هستند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

محمدی هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی را قدردانی از دولتمردان از سطح مختلف اجرایی و سازمانی دانست و خاطرنشان کرد: انتخاب مدیران و دستگاه هایی که در ارزیابی شاخص های جشنواره شهید رجایی موفق شده اند به معنی کم کاری سایر دستگاه ها نیست، بلکه همه دستگاه ها باید خدمت رسانی را مد نظر قرار دهند.

وی جشنواره شهید رجایی را صرفا قدردانی از دستگاه ها و سازمان ها ندانست و اضافه کرد: بی تردید همه دستگاه ها و نهادها و سازمان باید دست به دست هم دهند تا ایران اسلامی هرچه سریع تر به رشد و توسعه و تعالی دست پیدا کند و برای این مهم نیازمند کمک همه هستیم.