مسئول بسیج دانشجویی گیلان از برگزاری رویداد ۱۴۳۵ و دوره نخبه پروری شهید دیالمه از 15 تا 21 آبان با حضور 100 دانشجوی گیلانی در تهران خبر داد.

به گزارش ندای گیلان، شب گذشته سرهنگ جعفری فرمانده سپاه فومن به همراه فرماندهان نواحی ماسال ، رضوانشهر ، خمام و مسئول دانشجویی سپاه قدس گیلان از دوره ” رویداد ۱۴۳۵ و دوره نخبه پروری شهید دیالمه ” بسیج دانشجویی گیلان در تهران واقع در مرکز سیدالشهدای آبعلی بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید دکتر محمد مهدی نیازمند، مسئول بسیج دانشجویی گیلان در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت: این دوره از شنبه تا جمعه هفته جاری به مدت یک هفته برگزار شده و حدود ۱۰۰ دانشجوی آقا و خانم گیلانی از دانشگاه های مختلف در آن شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره به منظور توانمند سازی مهارتی دانشجویان در حوزه مطالبه گری تخصصی در بخش های صنعت، کشاورزی، محیط زیست، مدیریت شهری، سلامت و منطقه آزاد و… برگزار می شود.

نیازمند تصریح کرد:همچنین در راستای جهاد تبیین دانشجویان به منظور آماده شدن برای اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری مباحثی چون جریان شناسی سیاسی، روش تحلیل سیاسی، اندیشه سیاسی امامین انقلاب، تهدیدات فضای مجازی و آشنا شدن با عوامل روانی دشمنان، آخرین تحول منطقه و…  در این دوره مطرح می شود.