فتح الهی با بیان اینکه امسال 28 نفر توسط ناجیان غریق از مرگ نجات داده شدند اظهار کرد: این امر نشان از حضور مستقر نجات غریقان و حضور اعضای هلال احمر در سواحل تالش است.

به گزارش ندای گیلان، جلسه ساماندهی سواحل با حضور هیئت بازرسی و نظارت برسواحل کشور و اعضای کمیته سواحل شهرستان به ریاست علی فتح اللهی در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تالش برگزار شد .

فرماندار تالش با بیان اینکه  مواهب الهی یکی از نعمت های خداوندی است که می تواند برای هر منطقه ای موهبت هایی به ارمغان بیاورد گفت : خدا را شاکریم در منطقه ای زندگی می کنیم که هم سواحل وکوه و هم آب و هوای خوبی داریم که استفاده خوب  از این مواهب الهی می تواند در توسعه منطقه نقش پررنگ تری داشته باشد .

فتح اللهی افزود : توسعه هر کشوری قطعاً برمبنای انسان محوری است ، هر فضایی که ما اماده می کنیم و هر تلاش و برنامه ریزی که صورت می پذیرد چه از نظرمعنوی و چه از نظر مباحث اجتماعی محوریت اش انسان است .

علی فتح اللهی گفت : مسافرین عزیز که وارد گیلان می شوند با بهترین خاطره می خواهند خارج شوند و فضا را باید طوری مهیا کنیم که انگیزه برگشت به منطقه را داشته باشند  به اگر بتوانیم فضا را خوب فراهم کنیم توانستیم هم در وظیفه دینی ، اخلاقی و هم در وظیفه اداری موفق باشیم .

فرماندار تالش گفت:  ما پارسال 3 غرق شده داشتیم که امسال به 2 غرق شده کاهش  پیدا کرد که  هم درخارج از طرح صورت گرفته بود .

فتح اللهی با بیان اینکه امسال  28 نفر توسط ناجیان غریق از مرگ نجات داده شدند اظهار کرد: این امر نشان از حضور مستقر نجات غریقان و حضور اعضای  هلال احمر در سواحل تالش  است.

وی بیان داشت : از 280 کیلومتر نوار ساحلی گیلان 92 کیلومتر به میزان یک سوم ساحل استان  برای تالش است و کل این نوار ساحلی قابل دسترسی می باشد .

فرماندار تالش در پایان افزود : شهرستان تالش دارای 7 طرح ساحلی می باشد که 3 طرح آن در دولت تدبیر و امید تحقق یافته است .