یکی از وعده های رویایی و جالبی که توسط نامزدهای نمایندگی مجلس در فومن و شفت بیش از یک دهه است که مطرح می شود احداث “اتوبان شفت به زنجان” است

به گزارش ندای گیلان از شفت،همیشه در ایام انتخابات وعده هایی توسط نامزدها مطرح می شود که تعدادی از آنها ضمانت اجرایی ندارد و شمار کثیری از آنها نیز در حوزه اختیارات جایگاهی که نامزد آن شده اند نیست.

در این بین یکی از وعده های رویایی و جالبی که توسط نامزدهای نمایندگی مجلس در فومن و شفت بیش از یک دهه است که مطرح می شود احداث “اتوبان شفت به زنجان” است.اتوبانی که اگر احداث می شد می توانست نقش بسیار مثبتی در آبادانی شهرستان کمتر توسعه یافته شفت ایفا کند.

اما با گذشت قریب به 15 سال از وعده های نمایندگان مجلس در این شهرستان هنوز چون رویایی باقی مانده است و در ایام انتخابات وسیله دست طرفداران کاندیداهای انتخابات مجلس می شود و شعارهایی پیرامون این وعده رویایی سر می دهد.

حالا حجت الاسلام افتخاری نماینده شهرستان های شفت و فومن در اواسط دوره نمایندگی خود در همایشی پیرامون اقتصاد مقاومتی مجددا به این پروژه رویایی اشاره کرده است.

وی به بلا تکلیفی اجرای پروژه بزرگراه شفت به زنجان و سد لاسک در سطح شهرستان شفت اشاره کرده و گفته است باید تکلیف این پروژه های هرچه سریع تر مشخص شود.[+]

شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که با توجه به حضور این نماینده در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تا کنون چه تلاشی در مطرح کردن اهمیت این جاده برای شهرستان و همچنین لزوم توجه ملی به شهرستان کم توسعه شفت داشته است.

حالا و با آمدن اسم پروژه و وعده ای گوش مردم شهرستان شفت به شنیدن آن آلرژی دارد باید منتظر بمانیم و ببینیم حجت الاسلام افتخاری چه اقدامی را در جهت اهمیت بخشی به این پروژه  و یا دریافت کد برای آن در بودجه سال آینده مجلس می تواند انجام دهد؟