جودوکاران پیشکسوت گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 10 مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش ندای گیلان،مسئول روابط عمومی هیأت جودو استان اظهار داشت: در جریان هشتمین دوره مسابقات جودو پیشکسوتان کشور که در تهران جریان داشت، جودوکاران گیلانی موفق به کسب پنج مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.

حسین فتوحی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت‌ها، در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال و در وزن ۱۰۰- کیلوگرم، میلاد برازش جودوکار گیلانی موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها شد.

وی ادامه داد: همچنین در همین رده سنی رقابت‌های جودو پیشکسوتان کشور، در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، ابراهیم میرزایی دیگر جودوکار شایسته استان گیلان توانست مقام قهرمانی این رقابت‌ها را کسب و مدال طلای این مسابقات را بر گردن بیاویزد.

وی بیان کرد: در رقابت‌های رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال رقابت‌های جودو قهرمانی پیشکسوتان کشور نیز امین صفری نژاد جودوکار شایسته گیلانی در وزن ۷۳- کیلوگرم با غلبه برابر تمامی رقبای خود موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات شد.

مسئول روابط عمومی هیأت جودو استان گیلان اضافه کرد: در رقابت‌های رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سال و در وزن ۷۳- کیلوگرم، یونس کاظمی جودوکار باسابقه و شایسته گیلان موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شد تا پرافتخارترین جودوکار رقابت‌های پیشکسوتان کشور لقب گیرد.

فتوحی خاطرنشان کرد: در رده سنی ۶۵ تا ۶۹ سال رقابت‌های جودو پیشکسوتان کشور نیز، در وزن ۶۰- کیلوگرم، محمدابراهیم صفری از استان گیلان توانست مدال طلا و عنوان نخست این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه افزود: در رقابت‌های رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال نیز، جلیل غیاثی از استان گیلان در وزن ۹۰- کیلوگرم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و مدال نقره مسابقات جودو پیشکسوتان کشور را کسب کرد.

وی اظهار کرد: در رده سنی ۴۵ الی ۴۹ سال، حمیدرضا چهل ایرانی در وزن ۱۰۰- کیلوگرم، در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال در وزن ۶۰- کیلوگرم حمیدرضا دادوند، در وزن ۱۰۰- کیلوگرم نادر مهرشال و در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال در وزن ۸۱- کیلوگرم فریبرز صیاد اوغلی همگی از استان گیلان موفق به کسب مدال برنز شدند.

در هشتمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی پیشکسوتان کشور، حدود ۳۰۰ ورزشکار این رشته از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند که در ۱۰ رده سنی پیشکسوتان و به مدت دو روز در سالن ورزشی افراسیابی مجموعه شهید شیرودی تهران با هم به رقابت پرداختند.