جلسه شورای شهر تالش به ریاست عبدالله حسین پور برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از شهرستان تالش ،جلسه شورای شهر تالش به ریاست عبدالله حسین پور برگزار شد .

عبدالله حسین پور در این جلسه با بیان اینکه به  فصل بودجه ریزی نزدیک می شویم گفت:  جلسات بودجه را به آخرین روزها موکول نکنیم چون شهر ما یک شهر وسیع است که در همه نقاط آن نیاز به خدمات رسانی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه باید کاری کنیم که در تمام نقاط شهر خدمات رسانی را گسترش دهیم افزود: خدمت رسانی ها نباید فقط مختص منطقه ای و سکونت ما باشد.

رئیس شورای شهر تالش با اشاره به درخواست مردم برای بازدید از محلات مختلف شهر اظهار داشت:مردم هم توقع دارند ،مراجعه کننده زیاد است و از ما انتظار دارند که حتما از منطقه مورد بازدید داشته باشیم .

وی تاکید کرد:اگر ما قرار است بازدیدی داشته باشیم باید جمعی و گروهی باشد و انفرادی در بازدید ها نرویم.

در این جلسه درخواست شهرداری در زمینه پروژه های اسفالت داخل شهر  مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

 

بهزاد پور پناه عضو دیگر از اعضای شورای بیان کرد: بیایم مشکلات را بررسی کنیم همان طور که خود شهردار بارها گفتند من از خود شورا هستم  باهم هماهنگ باشیم .

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی تصمیمات اتخاذشده در شورا به مردم اظهار داشت:باید در این جلسات  نایب رییس را هم انتخاب کنیم چرا که شهردار در اولین جلسه انتخاب کردیم و باید نایب رییس هم انتخاب شود

تقی زینعلی خزانه دار شورا در این جلسه بیان کرد: چون من فرهنگی هم در جلسات آموزش پرورش و مراسمات باید حضور پیدا کنیم و اعضا می‌خواهم در این مورد با بنده همکاری داشته باشند و هم چنین من در کار ها تک روی نمی کنم مگر کاری ‌و بازدیدی با شهردار بدون حضور بقیه اعضا شورا گاها رفتم آن هم در مواقع ضروری بوده است.

علی بابایی عضو دیگر شورای شهر اظهار داشت: وقتی قرار است از جایی بازدید کنیم و گاها به بازدید های که ما اعضا گاها در آنجا ساکن هستیم برویم هرکدام از اعضا که ساکن ان منطقه هم است حضور پیدا کند و مردم بدانند وقتی به شخصی رای دادند آن نماینده مردم در شورا است و اعضا پیگیر کارها هستند.