2هزار و 965 نفر تا ساعت 18 امروز برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

به گزارش ندای گیلان، محمد احمدی پور گفت : 2هزار و 965 نفر تا ساعت 18 امروز  برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

وی افزود : از این تعداد 376نفر داوطلب شوراهای اسلامی  شهر و 2هزار و 598  نفر داوطلب شوراهای اسلامی روستاها هستند

رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد : از مجموع داوطلبان روز شنبه  (تاساعت 18) 204 نفر زن و 2هزارو 761نفر مرد هستند.

وی افزود: با ثبت نام شدگان امروز تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات  شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان  به 9هزار و 800نفر رسید.

رئیس ستاد انتخابات گیلان اظهار داشت :آمار روز ششم هنوز قطعی نشده است و نام نویسی در فرمانداری ها و بخشداری های استان ادامه دارد .

 محمد احمدی پور با تاکید بر اینکه از داوطلبان تقاضا داریم ثبت نام را برای ساعت پایانی نگذارند گفت : فرمانداری ها و بخشداریها تا ساعت 24 امروز و فردا ثبت نام انجام می دهند و درب فرمانداری ها و بخشداری ها تا زمانیکه داوطلبان برای ثبت نام مراجعه می کنند؛ باز است.

محمد احمدی پور گفت : برابر اطلاعیه ستاد انتخابات کشور داوطلبان ثبت نام شوراها،‌ نگران نداشتن گواهی عدم سوء‌ پیشینه نباشند و تکمیل فرم خود اظهاری در محل فرمانداری یا بخشداری برای ثبت نام کافی است.

وی افزود : تا کنون در روز ششم نام نویسی شهرستانهای رشت ،رودسر ،لاهیجان ، تالش  و لنگرود  بیشترین ثبت نام ها را داشتند.

 گفتنی است نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز (دوشنبه) در فرمانداری ها و بخشداری های  گیلان آغاز شد و فردا یکشنبه ششم فروردین 96 ادامه خواهد داشت.