سایت رسمی باشگاه سپیدرود از استعفا تیم مدیریتی این باشگاه خبر داد

به گزارش ندای گیلان،سایت رسمی باشگاه سپیدرود با قرار دان مطلبی در خروجی خود از استعفای گروه مدیریتی این تیم خبر داد.

در این مطلب آمده است:

در جلسه ای که ظهر روز پنجشنبه در دفتر مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص رفع مشکلات مالکیتی باشگاه سپیدرود برگزار شد، در نهایت به دلیل عدم تمایل به مصالحه از سوی افشین ناظمی سرمربی فصل گذشته باشگاه، جلسه نافرجام ماند و گروه مدیریتی فعلی باشگاه سپیدرود به دلیل جلوگیری از صدمه دیدن بیش از پیش سپیدرود بزرگ، از ادامه تیمداری انصراف دادند.

بنابراین گزارش در این جلسه استاد مسعود رهنما مدیرکل اداراه ورزش و جوانان گیلان، خلیلی فر معاون ورزشی و مقبلدوست معاون حقوقی اداره کل، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال استان گیلان، جناب سرهنگ محمد پورمحسن، دکتر عزیز عبدالهی و آقای سحرخیز (به نمایندگی از گروه مدیریتی باشگاه سپیدرود)، افشین ناظمی و مهران آقاخانی سرمربی و سرپرست فصل گذشته سپیدرود حضور داشتند.

در این جلسه گروه مدیریتی کنونی سپیدرود طبق توافق قبلی، توسط وکیل باشگاه چک تسویه حساب ناظمی و تمامی اعضای کادرفنی سال گذشته در اختیار سرمربی و سرپرست پیشین سپیدرود قرار داده شد، اما بازهم افشین ناظمی حاضر به امضای رضایت نامه مد نظر آقای غلامی (مالک باشگاه) نشدند!

بنابراین جناب سرهنگ پورمحسن در حضور حاضرین جلسه نامه ی انصرافی را تقدیم مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نمود و اعلام کرد تحت هیچ عنوانی حاضر نیست سپیدرودی را که با هزار زحمت و مشکلات و با کمک بازیکنان و مربیان و هواداران از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول آورده است، بیش از این متضرر شود و بازیچه افرادی شود که جز منافع شخصی خود به چیزی نمی اندیشند.

photo_2016-05-17_09-46-05

پورمحسن اعلام کرد که علی رغم اینکه در جلسه روز گذشته اش با بازیکنان رضایت آنها را برای آغاز تمرینات جلب نموده بود و قرار بود پس از پایان جلسه امروز با در اختیار قراردادن سه فقره چک با تمامی بازیکنان تسویه حساب شود و تمرینات از روز شنبه آغاز گردد، حاضر نیست با این تعلل ها و کشتن زمان آماده سازی، سپیدرود بیشتر از این آسیب ببیند و از ادامه فعالیت در باشگاه کنار خواهد کشید.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود متذکر شد در صورت مهیا بودن شرایط و برطرف شدن موانع تا روز شنبه به عنوان آخرین مهلت، حاضر است با حل مساله مالکیتی، در کنار سپیدرود باقی بماند، در غیر این صورت به احترام سپیدرود بزرگ و هواد اران پرشورش پس از این به مانند یک هوادار متعصب برای موفقیت سپیدرود دعا خواهد نمود.