تیم تیراندازی با کمان رشت توانست با برتری در برابر حریفان خود مقام اول مسابقات استانی تیراندازی با کمان به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر را از آن خود کند.

به گزارش ندای گیلان؛رییس هیات تیراندازی گیلان و مسئول برگزاری این مسابقات اظهار کرد: یک دوره مسابقات تیر اندازی با کمان به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر به میزبانی اداره ورزش و جوانان بندرانزلی و در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.

سیدرضا گسکری افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 50 تیرانداز از شهرهای رشت، انزلی، رودسر، لاهیجان، آستانه اشرفیه و تالش در دو رشته کامپوند و ریکرو در مسافتهای 10، 15 و 30 متر بایکدیگر به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد : در فاصله 10 متر ، پرهام محمدی با 296 امتیاز ، زهرا کوشا 255 امتیاز و آراد مکلاری زاده با 255 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

گسکری اظهار کرد: در مسافت 15 متر نیز زینب درستکار با 287 امتیاز ، صبا همدوئی با 283 امتیاز و شبنم هادی نژاد با 258 امتیاز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد : در رده آقایان نیز کیومرث نظری با 278 امتیاز ، امیر حسین فرد با 270 امتیاز و حسین هادیان با 263 امتیاز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
گسکری افزود : درمسافت 30 متر نیز در ریکرو آقایان : حمید رضا واقع طلب، جابر زراعتی و میر کریمی و در ریکرو بانوان : فهیمه عزیزی، مژده صدقی و مریم صفدری مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد : دررشته کامپوند آقایان نیز درودگر از رشت، عظیمی از تالش و فیروزپور از رودسر توانستند سه نفر برتر این رشته در این مسافت شوند.

رییس هیات تیراندازی با کمان گیلان ادامه داد: با توجه به امتیازات به دست آمده از سوی ورزشکاران حاضر دراین دوره از رقابت ها تیم های تیراندازی شهرهای رشت ، رودسر و بندرانزلی به ترتیب مقام های اول تا سوم تیراندازی با کمان گیلان را به خود اختصاص دادند.