طی انتخابات داخلی بین منتخبان اتاق بازرگانی گیلان، هادی تیزهوش تابان مجدداً به مدت 4 سال بعنوان رئیس اتاق بازرگانی،صنایع و معاون و کشاورزی گیلان انتخاب گردید.

ندای گیلان: طی انتخابات داخلی بین منتخبان اتاق بازرگانی گیلان، هادی تیزهوش تابان مجدداً به مدت 4 سال بعنوان رئیس اتاق بازرگانی،صنایع و معاون و کشاورزی گیلان انتخاب گردید.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان  از رشت، هادی نیز هوش تابان در انتخابات داخلی اعضای برگزیده اتاق بازرگانی گیلان بعنوان رئیس این اتاق انتخاب شد.

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ندای گیلان گفت، بعد از تایید اعتبارنامه های اعضای منتخب، انتخاب هیات رئیسه برگزار می شود که هر اتاق در استانها یک رئیس و دو نائب رئیس  و یک منشی و یک خزانه دار انتخاب می گردد.

تیزهوش افزود: در این دوره علاوه بر وی بعنوان رئیس اتاق گیلان، آقایان شجاع الدین بدری و ایرج محبوبی بعنوان نواب رئیس و آقایان حجت نقاش زادگان و علیرضا سحرخیز بعنوان خزانه دار و منشی انتخاب شدند.

وی بیان داشت: در این دوره افراد منتخب دارای تخصص و تجربیات بسیار خوبی در حوزه های مختلف هستند که امید آن می رود با همکاری پارک علم و فناوری در راستای اقتصادی کردن مسائل دانش بنیان گام برداریم.

این مدیر فعال و موفق اقتصادی کشور بیان داشت: احداث ساختمان جدید اتاق گیلان در چهار هزار متر مربع و برطرف شدن مشکل فضای فیزیکی اتاق و تشکلها از جمله برنامه های در دست اقدام است که در سایه هم دلی و هم زبانی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان گفت: مسائل و مشکلات استان توسط استاندار به خوبی مطرح و پیگیری خواهد شد که اگر رئیس  اتاق بازرگانی گیلان نیز بعنوان سخنران در جمع هیات دولت انتخاب گردد، مشکلات کلان اقتصادی در حوزه  صادرات و واردات بیان خواهد شد تا توسط رئیس جمهور و هیات دولت مورد بررسی قرار گیرد.

تیزهوش به موفقیت هسته ای ایران اشاره نمود و افزود: این موفقیت قابل لمس بوده که با تدبیر دولت صورت گرفته است و امیدی را در دل بازرگانان و تجار و مردم وسرمایه گذران به وجود اورده است که پس از توافق نهایی جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در حوزه های گوناگون باید در دستور کار قرار گیرد.