حسنی جوریابی با بیان اینکه رييس جمهور با ٢٤ ميليون راي انتخاب شد و عده اي ميخواهند اين موفقيت را به كام دولت و ملت تلخ كنند گفت:با اين اعمال، ناخواسته در حال كمك به دشمنان ما هستند.

محمدصادق حسني جوریابی در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان، در خصوص توهین جمعی به رئیس جمهور در راهپيمايي روز قدس گفت: اين بي احترامی ها  تنها به شخص رئیس جمهور نیست  بلکه بی احترامی به مردم است. همان  مردمی که ساعتها در صف  های رای ایستادند و وظيفه خودشان در برابر کشور و نظام  به نحو احسنت انجام دادند.

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در سالهاي گذشته هم عده ای معترض در این روز به خیابان ها آمدند و در آن زمان ميگفتند كه اعتراض و شعار در خيابان ها كار درستي نيست اما حالا خودشان شعار ميدهند.  اگر قرار است برخورد شود با همه برخورد کنید.

حسني بيان داشت: مملكت داراي قانون است و بجاي شعار دادن اگر اعتراضی دارند بهتر است از راه قانون وارد عمل شوند. در حل مسائل و اختلافات سیاسی این چنینی قانون،  انتخابات را راه حل دانسته اما مسئله اینجاست عده ای نه به مردم سالاری دینی نه به دمکراسی نه به هیچ قانون انسانی دیگری اعتقاد ندارند.

اين نماینده مجلس اذعان داشت: صهیونیسم جهانی منتظر بود كه ببينند ايرانيان چه شعارهايي در روز قدس سر مي دهند و تمام تلاش خودشان را ميكنند كه نشان دهند بين دولت و مردم كشور اختلاف وجود دارد و اكنون متاسفانه ما با اين شعارها در حال دامن زدن به اين مسائل هستيم .

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي در ادامه گفت: البته مردم علی الخصوص جوانان در اولین واکنش در فضای مجازی، در توییتر نشان دادند که در عهدی که  با رئیس جمهور خود بستند پایبندند و این جای سپاسگذاری از این مردم قدر شناس را دارد.

حسني افزود: رييس جمهور با ٢٤ ميليون راي انتخاب شد و عده اي ميخواهند اين موفقيت را به كام دولت و ملت تلخ كنند و با اين اعمال، ناخواسته در حال كمك به دشمنان ما هستند كه نياز است به واسطه اين اشتباهاتشان عذر خواهي كنند.

وي خاطر نشان كرد: همان طور كه قوه قضاييه در برخي مسائل با قدرت ورود ميكند باید به اين موضوع هم با قدرت و جديت کامل ورود کند. همانگونه که اگر برای رئیس جمهور دیگری این اتفاق می افتاد سریع ورود می کردند و  عده ای را به جرم توهین به رئیس جمهور مورد مواخذه قرار میدادند.

نماینده عضو فراکسیون امید در پایان گفت: انتظار از قوه قضاییه این است که با عاملان این حرکت که وحدت و منافع ملی ما را نشانه گرفته اند برخورد قاطع داشته باشد.