ماموران نیروی انتظامی گیلان گفت: چهار خودروی متخلف با افزون بر 95 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در نقاط مختلف استان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش ندای گیلان، رئیس پلیس راهور گیلان گفت: در راستای طرح برخورد با خودروهای دارای خلافی بالا٬ ماموران پلیس راهور رشت یک دستگاه سواری پراید را متوقف کردند که در استعلام صورت گرفته مشخص شد این خودرو دارای 27 میلیون و 400 هزار ریال جریمه پرداخت نشده و 66 فقره تخلف است.

سرهنگ محمدرضا محمدی بیشترین تخلفات این راننده را سرعت غیر مجاز ذکر کرد.
وی همچنین ادامه داد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان یک دستگاه سواری پژو را نیز برای بررسی مدارک متوقف کردند که در استعلام صورت گرفته، مشخص شد این خودرو دارای 45 میلیون و 50 هزار ریال خلافی پرداخت نشده و 199 فقره تخلف می باشد.
سرهنگ محمدی بیشترین تخلفات این راننده را نیز سرعت غیرمجاز اعلام کرد.
رئیس پلیس راهور استان گیلان همچنین توقیف خودروی سواری پژو با 23 میلیون و 280 هزار ریال خلافی پرداخت نشده در آستانه اشرفیه را از دیگر ماموریت های پلیس راهور ذکر و بیشترین تخلفات راننده خودروی یادشده را سرعت غیر مجاز و نیز 84 فقره تخلف عنوان کرد.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی شفت نیز از توقیف یک دستگاه خودروی سواری سمند با 13 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و 17 فقره تخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی صداقت بیشترین تخلفات این راننده را استفاده از تلفن همراه اعلام کرد./ ایرنا