علیرضا آذری در جلسه معارفه رئیس هیئت عامل بانک شهر گیلان اظهار کرد: تفکر خوبی در مجموعه بانک شهر وجود دارد و اگر این تفکر به ایجاد رابطه تنگاتنگ بین شورا و شهرداری منجر شود، بسیاری از مشکلات شهری برطرف می‌شود.

ندای گیلان:علیرضا آذری در جلسه معارفه رئیس هیئت عامل بانک شهر گیلان اظهار کرد: تفکر خوبی در مجموعه بانک شهر وجود دارد و اگر این تفکر به ایجاد رابطه تنگاتنگ بین شورا و شهرداری منجر شود، بسیاری از مشکلات شهری برطرف می‌شود.

وی افزود: بانک شهر باید از مزیت منحصر به‌فرد خود که ارتباط با شهرداری‌هاست، نهایت استفاده را ببرد و در این صورت بانک توسعه کمی و کیفی پیدا می‌کند.

این مسئول با اشاره به محدودیت‌های بانک مرکزی در زمینه ایجاد شعب فیزیکی خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت‌ها، ایجاد شعب فیزیکی بانک شهر امکانپذیر نیست و در تلاش هستیم تا با اصلاح شاخص‌های موجود این مشکل برطرف شود.

وی درباره رویکرد بانک شهر متذکر شد: رویکرد بانک شهر عبور از بانکداری سنتی و حرکت به طرف بانکداری مدرن است.

معاون شعب و توسعه رضایتمندی بانک شهر کشور به رغبت مردم در استفاده از خدمات بانکداری مدرن اشاره کرد و گفت: آمارها نشان می‌دهد که حدود 100 میلیون کارت بانکی در اختیار مردم ایران قرار دارد که تعداد کارت‌ها از جمعیت کشور نیز بیشتر است و این موضوع رغبت مردم به بانکداری مدرن را نشان می‌دهد.

وی با بیان رویکرد بانک شهر در سال 94 گفت: امسال رویکرد بانک شهر توسعه سه پارامتر بانکی از جمله افزایش پیشخوان‌های شهری در کل کشور است.

آذری ادامه داد: در این پیشخوان‌ها تمام خدمات بدون حضور متصدی بانک به مشتریان ارائه می‌شود و اکنون یک پیشخوان در منطقه آزاد انزلی نصب و مشغول ارائه خدمات است.

به گفته وی، در پیشخوان مذکور تمام امور به صورت مکانیزه انجام و به زودی پیشخوان بانک شهر در شهر رشت راه‌اندازی می‌شود.

معاون شعب و توسعه رضایتمندی بانک شهر کشور، توسعه دستگاه‌های پایانه فروش را دومین رویکرد اساسی بانک شهر در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: اکنون حدود 21 هزار دستگاه پایانه فروش در کشور فعال است که در نظر داریم این تعداد را به 50 هزار دستگاه افزایش دهیم.

وی توسعه کارت‌های شهروندی را سومین رویکرد اصلی بانک شهر در سال جاری عنوان کرد و متذکر شد: مردم با داشتن کارت‌های شهروندی می‌توانند از تمام امکانات شهری مانند استفاده از اتوبوس، مترو و دیگر خدمات آن استفاده کنند که این موضوع برای رفاه مردم و جذب منافع بسیار تاثیرگذار است.