ستاد هماهنگی مدیریت بحران استان گیلان اعلام کرد که تمامی اداره های شهرستان رشت بجز دستگاه های خدماتی و امدادی، با دو ساعت تأخیر شروع به کار می کنند.

به گزارش نداي گيلان، در اطلاعیه ستاد هماهنگی مدیریت بحران گیلان که روز پنجشنبه انتشار یافت ، آمده است: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا در استان، امروز (پنجشنبه 14 بهمن) تمامی اداره های شهرستان رشت بجز دستگاه های خدماتی و امدادی، با دو ساعت تأخیر شروع به کار می کنند.

در این اطلاعیه به مردم توصیه شده که از ترددهای غیر ضروری و تک سرنشین در سطح شهر خودداری و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

در خاتمه این اطلاعیه همچنین از مردم خواسته شده در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا جریان این انرژی، به صورت پایدار باقی بماند.

گفتنی است : بارش برف در استان گیلان که از شب گذشته آغاز شده ، همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد و تا صبح امروز ، نزدیک به 40 سانتی متر برف در شهر رشت باریده است ، در ارتفاعات استان همچون اسالم به خلخال 90 سانتی متر برف برزمین نشسته است .

اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز در استان را ابری و مه آلود، بارش برف، در بعضی نقاط مخلوط باران و برف، وزش باد (گاهی خیلی شدید) ، طی عصر و شب با کاهش ناپایداری و ابر، مناطق غربی استان قبل از ظهر با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرده است.