سرپرست شهرداری رشت جذب اعتبارات مدیریت پسماند را برای نهاد شهرداری امری بسیار حائز اهمیت و اولویت‌دار خواند و گفت: تاکنون از مجموع هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب حوزه مدیریت پسماند تنها ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری رشت تخصیص داده و جذب شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سید مجتبی خدمت بین دانا، سرپرست شهرداری رشت به همراه محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت و سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که با هدف رایزنی جهت جذب حداکثری اعتبارات ملی در دفتر شهردار رشت تشکیل شد سید مجتبی خدمت بین دانا جذب اعتبارات مدیریت پسماند را برای نهاد شهرداری امری بسیار حائز اهمیت و اولویت‌دار خواند و تصریح کرد: تاکنون از مجموع هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب حوزه مدیریت پسماند تنها ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری رشت تخصیص داده و جذب شده است.

سرپرست شهرداری رشت کمک و مساعدت نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس در این زمینه را خواستار شد و اذعان کرد: از نماینده مردم رشت انتظار داریم حمایت‌های لازم را در این زمینه به عمل آوردند تا شاهد تسهیل در روند تخصیص اعتبارات فوق از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور باشیم.

خدمت بین دانا مانع‌زدایی در اجرای پروژه تراموا شهر رشت و ردیف دار کردن بودجه این پروژه از محل منابع ملی را هم از دیگر انتظارات شهرداری خواند و بیان داشت: پروژه رینگ ۹۰ متری از پروژه‌های بسیار اولویت‌دار شهرداری رشت است که امیدواریم با مساعدت نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس مشکلات مربوط به آن در وزارت مسکن و شهرسازی پیگیری و حل و فصل شود.

وی در پایان افزایش تعاملات شهرداری و نمایندگان مجلس را گامی در راستای پیشرفت و توسعه شهر دانست و اضافه کرد: از آقای کوچکی‌نژاد می‌خواهیم در حوزه رفع مشکلات مربوط به تالاب عینک که به منابع طبیعی و سازمان آب مربوط می‌شود هم مساعدت‌های لازم را نسبت به شهرداری رشت داشته باشند.

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس نیز در این جلسه با بیان اینکه وی همواره پیگیر موضوعات بودجه‌ای و اعتبارات شهرداری رشت بوده است وعده داد دوشنبه همین هفته به همراه شهردار رشت و رئیس شورای شهر پیگیری‌های لازم را در سطح وزارتخانه‌های مربوطه و سازمان برنامه و بودجه کشور به عمل خواهد آورد.