ندای گیلان:نماینده شهرکرد در مجلس بیان داشت: تعاون می تواند اقتصاد کشور را متحول کند. سید سعید زمانیان دهکردی در پاسخ به این پرسش که نظر شما به عنوان یک قانون گذار درباره انتظارات بخش تعاون در تدوین برنامه ششم توسعه چیست، گفت: اگر مردم را منسجم و قانون شفاف ارائه کنیم، زمینه تحول اقتصادی […]

ندای گیلان:نماینده شهرکرد در مجلس بیان داشت: تعاون می تواند اقتصاد کشور را متحول کند.

سید سعید زمانیان دهکردی در پاسخ به این پرسش که نظر شما به عنوان یک قانون گذار درباره انتظارات بخش تعاون در تدوین برنامه ششم توسعه چیست، گفت: اگر مردم را منسجم و قانون شفاف ارائه کنیم، زمینه تحول اقتصادی در بخش تعاون را ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه اقتصاد کشور دارای سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی است، افزود: اگر در بخش اقتصاد تعاون، تعاونی ها را ساماندهی و از افراد مدیر و اثرگذار کنیم، تعاون توسعه می یابد.
این نماینده مجلس بر نظام مند بودن و قانون مند بودن تعاون تاکید کرد و بیان داشت: باید برای بخش تعاون، افق بلند مدتی ترسیم کنیم.
زمانیان دهکردی در ادامه گفت: باید قوانین شفافی که حلال مشکلات این بخش باشد و وسائل لازم آن را فراهم کنیم تا دست تعاونی ها در امور خود باز باشد.
وی از اینکه برخی با دید سود دهی به بخش تعاون می نگرند، انتقاد کرد و اذعان داشت: مسئولین باید به این بخش توجه بیشتری داشته باشند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به فرمایشات بزرگان ما در خصوص بخش تعاون، تاکید کرد: سیستم اقتصادی کشور باید به گونه ای باشد که به تعاون کمک کند.
این نماینده تصریح کرد: اگر دست تعاونی ها در چارچوب قانون باز باشد، اقتصاد کشور متحول می شود.

ایستانیوز