سید علی آقازاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هم وضعیت دو رودخانه زرجوب و گوهررود را از مهمترین معضلات شهر رشت خواند و گفت: قطعا این مسئله با اراده ای که امروز در مسئولان استان وجود دارد قابل حل است.

به گزارش ندای گیلان،محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  در جلسه احیای رودخانه های رشت که در استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به پیشینه دو رودخانه زرجوب و گوهررود رشت و جایگاه آن در امرار معاش نسل های گذشته اظهار داشت: امروز تصمیم و اراده ای قوی برای انجام این مهم در استان وجود دارد که امیدوارکننده است.

وی از شیرابه زباله‌ مرکز دفن زباله در سراوان بعنوان یکی از چالش های زیست محیطی یاد کرد و گفت: این مساله از دغدغه های مردم استان است که بایستی نسبت به حل آن توجه بیشتری شود.

سید علی آقازاده دیگر نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هم وضعیت دو رودخانه زرجوب و گوهررود را از مهمترین معضلات شهر رشت خواند و افزود: قطعا این مسئله با اراده ای که امروز در مسئولان استان وجود دارد قابل حل است.

وی به موضوع تجاوز به حریم دو رودخانه رشت و لزوم آزادسازی حریم آن اشاره و اضافه کرد: باید پیش از هرگونه اقدام برای احیای دو رودخانه نسبت به رفع حریم اقدام شود.

در این نشست سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان، نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز مطالبی در خصوص پروژه ساماندهی رودخانه های رشت بیان کردند.