ندای گیلان: فرماندار لنگرود از بازپس‌گیری زمین‌هایی که به صورت غیرقانونی در مناطق چاف و چمخاله این شهرستان تصرف شده‌اند خبر داد

سید رضا جوادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ندای گیلان با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار هکتار از اراضی این شهرستان به صورت‌های مختلف تصرف شده‌اند، گفت: آن دسته از کسانی که حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ سال زمین متعلق به آنها است از این روال مستثنی هستند.

وی با بیان اینکه افرادی به صورت غیرقانونی در اراضی ملی و دولتی مبادرت به ساخت و ساز ویلا و مجتمع کرده‌اند، تاکید کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته با تمام متصرفان اراضی ملی برخورد قانونی متقن می‌شود.

جوادپور در پاسخ به سوالی درباره بیمارستان نیمه‌تمام ۱۲۰  تختخوابی جدید لنگرود با تصریح بر اینکه پروژه مذکور ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تاکنون برای احداث آن صرف شده، اظهار کرد: ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای اتمام و تجهیز  این بیمارستان نیاز است . این پروژه  در صورت تأمین اعتبارات تا سال مالی ۹۶ به پایان خواهد رسید .

وی درباره گازرسانی در این شهرستان بیان داشت: ۹۶ درصد این شهرستان اعم از شهر و روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و گازرسانی به ۲۵ روستای لنگرود هنوز تکمیل نشده و امیدواریم با اتمام آن شهرستان لنگرود به جرگه شهرستان‌های سبز بپیوندد.