از طرف فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول معرفی و بر این اساس، «محسن ترکی» به عنوان داور دیدار ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت انتخاب شد.

به گزارش ندای گیلان،فوتبال از دست تساوی های پی در پی و کیفیت دربی تهران خلاص شده است و یکی دو فصلی است استقلال و پرسپولیس هر گاه با هم رویارو می شوند بازی پر برخورد و گاها پر گل می شود.

امیدواریم ال گیلانو هم با همه حساسیت هایش این چنین شود. این به سود هر دو تیم است. به سود تماشاگران و در نهایت فوتبال باشگاهی. کما اینکه در گذشته هم این چنین بوده. ملوان و سپیدرود بازی داشتند مردم بیشتر به استادیوم می آمدند. به خاطر حضور ستاره ها در ترکیب این دو تیم و اینکه فوتبال بهتری نسبت به همیشه می دیدند. باید از حاشیه کاسته و به متن اضافه شود.

مسؤول روابط عمومی هیأت فوتبال گیلان گفت: از طرف فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول معرفی و بر این اساس، «محسن ترکی» به عنوان داور دیدار ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت انتخاب شد.

علیرضا وهابی افزود: تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت در هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان، عصر جمعه هفته جاری پنجم شهریورماه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم می‌روند.

وی با اشاره به اینکه محسن ترکی سابقه قضاوت چند دیدار اخیر دربی تهران در بازی استقلال و پرسپولیس را به‌عهده داشته است، تصریح کرد: ترکی به عنوان داور دیدار تیم‌های ملوان و سپیدرود انتخاب شد و محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان نیز به عنوان کمک داور، ترکی را در این دیدار همراهی می‌کنند.

مسؤول روابط عمومی هیأت فوتبال استان گیلان یادآور شد: سعید رحیمی‌مقدم نیز به عنوان داور چهارم و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری در مسابقه مذکور حضور دارند.