فرماندار رودسر گفت:تمامی راه های اصلی، فرعی و روستایی باز و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش ندای گیلان،امیرجانبازی رودسری گفت:از شب گذشته تاکنون تمامی نیروهای ستاد بحران شهرستان در حال آماده باش بوده و این موضوع تا عادی شدن وضعیت هوا و شرایط ادامه دارد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده در جلسه ستاد بحران تمامی نیروها در محل های مورد نظر مستقر شده اند.

فرماندار رودسر خاطرنشان کرد: تمامی راه های اصلی، فرعی و روستایی باز و تردد در آن جریان دارد و دستگاه ها نیز  به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه هیچگونه قطعی برق، آب و گاز گزارش نشده است، افزود: ارزاق عمومی مورد نیاز مردم به اندازه کافی موجود بوده و تمامی نانوایی ها به صورت ویژه پخت نان داشته ودرصورت نیاز مشخصاً تعدادی از نانوائیها مشغول بکار خواهند بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به اینکه بارش برف در ارتفاعات به از 40 سانت رسیده است،ادامه داد:بیش علیرغم بارش شدید برف در روستاها با همت اعضا ستاد مدیریت بحران در شهرستان و همچنین مشارکت خوب مردم مشکلی نداشته که این وضعیت در جلگه با باران وبرف همراه است و تاکنون نشست زیادی نداشته است.

فرماندار رودسر تصریح کرد: بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری گیلان با توجه به بارش برف و برودت هوا در گیلان، فعالیت های آموزشی تمامی مدارس در شهرستان رودسر و در تمامی مقاطع تحصیلی، همچنین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی امروزشنبه 30 بهمن ماه تعطیل است و زمان بازگشایی از طریق رسانه ها اعلام می شود.

جانبازی ضمن قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی از مردم خواست از پارک خودروهای خود در معابر عمومی خودداری کرده تا اکیپ های امدادی و راهداری بتوانند به خوبی امدادرسانی داشته باشند.

وی افزود: تمامی نیروهای امدادی واعضای ستاد مدیریت بحران درآماده باش بوده و تا صبح فردا با برنامه ریزی صورت گرفته مشغول فعالیت بوده بگونه ای که راههای اصلی و فرعی وهمچنین روستائی بر اثر بارش برف مسدود نشده، برق، آب وگاز نیز قطع نشود.