مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اعلام برنامه‌های ویژه بانوان به مناسبت دهه کرامت در رشت گفت: همایش «زنان در مسیر توسعه پایدار» نیز در این ایام در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،علیرضا قانع با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی در ایام مختلف در شهر رشت اظهار داشت: در ماه رمضان طرح مهمانی خدا را برگزار کردیم و به‌صورت همسان طرحی را در بیلبوردهای مختلف رشت به نمایش گذاشتیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: برای تزیین شهر رشت در مناسبت‌های مختلف قصد داریم طرح‌های مختلفی را آماده کنیم تا شهر به شکل یکسان تزئین و آراسته شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه پرسنل شهرداری در دهه کرامت خبر داد و گفت: در این راستا کتاب‌هایی مشخص خریداری کردیم و در اختیار پرسنل قرار می‌دهیم و مسابقه‌ای از این طریق برگزار می‌کنیم.

قانع با بیان اینکه در مورد جشن ولادت حضرت معصومه(س) دو برنامه در نظر داریم، اظهار کرد: یک برنامه در سالن جامعة‌الحسین(ع) از طریق هیئت رزمندگان ویژه بانوان برگزار می‌شود و برنامه دیگر به‌وسیله هیئت خادم‌الرضا(ع) با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انجام می‌شود.

وی از برگزاری برنامه ورزشی ویژه بانوان در دهه کرامت خبر داد و گفت: تعمیرات سالن حجاب بانوان این هفته به اتمام می‌رسد و این سالن کار خود را شروع می‌کند و مسابقات دو استقامت و دو سرعت برای بانوان را در این مجموعه برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه برنامه‌های متعددی ویژه بانوان در دهه کرامت پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در پارک بانوان مسابقات ورزشی ویژه دختران و بازی‌های بومی محلی با همکاری سرای محلات پیش‌بینی شده است.

قانع از عطرافشانی و غبارروبی بقعه متبرکه خواهر امام رضا(ع) در رشت در روز تجلیل از امامزادگان خبر داد و بیان کرد: تعدادی از خادمان این بقعه متبرکه مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرند.

وی برگزاری «همایش زنان در مسیر توسعه پایدار» را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و افزود: این همایش با مشارکت دفتر بانوان استانداری گیلان و شهرداری رشت برگزار می‌شود و مسابقه پیامکی دل نوشته امام رئوف از طریق سایت فرهنگسرای مجازی اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه امسال نمایشگاه ضریح مهربانی در مجتمع خاتم الانبیاء و گالری مارلیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه فضای حرم خواهر امام رضا(ع) برای این کار آماده نبود محل برگزاری این نمایشگاه تغییر یافت.

قانع برگزاری همایش صبحگاهی، پیاده روی بانوان و تست سلامت بانوان را از جمله برنامه‌های بانوان در پارک بانوان رشت عنوان کرد و گفت: اردو و مسابقات آموزشی ویژه زنان و دختران شاغل در شهرداری نیز اجرا شده و «همایش دختران نجابت» به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) در سالن آتش نشانی رشت برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره «جوکول» در پیاده‌راه فرهنگی شهرداری رشت خبر داد و گفت: این جشنواره یک جشنواره سنتی است و این جشنواره چهارشنبه 13 مرداد ساعت 19 در پیاده‌راه فرهنگی شهرداری رشت با اجرای موسیقی زنده افتتاح می‌شود.تسنیم