شهردار شلمان گفت:تغییر استراتژی توسعه شهری شهر شلمان برپایه جلب مشارکت جدی شهروندان و ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مسئولان و مردم است.

ناصر احمدی شاد در گفت‌وگو با خبرنگار ندای گیلان ضمن تبریک سال نو به شهروندان و مسافران نوروزی و تجدید ارادت به ساحت مردم شلمان اظهار داشت: بهار نشانه آغاز تحول و فرصتی مناسب برای بستن عهدی محکم در راستای رسیدن به شهری آباد و زیباست.

شهردار شلمان گفت: با عنایت پروردگار متعال، به عنوان خادم شهروندان فهیم شلمان و به پشتوانه منتخبان مردم در نهاد شورا توانستیم در مدت زمانی کوتاه این شهر را در حد توان به سمت توسعه، عمران و آبادانی سوق دهیم.

وی ایجاد فضای قابلیت زا برای توسعه فرهنگی، انسجام اجتماعی، فقر زدایی، بهبود وضعیت آموزش و بهداشت و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی را از ضروریات انکارناپذیر توسعه پایدار شهری دانست و افزود: تحقق آرامش و نشاط اجتماعی منهای توسعه همه جانبه و متوازن میسر نخواهد بود.

احمدی شاد با بیان اینکه تحقق اهداف و برنامه های مدیریت شهری تنها با ساختار سالم و چابک و همچنین همراهی و مشارکت شهروندان عملی خواهد بود خاطرنشان کرد: تغییر استراتژی توسعه شهری شهر شلمان برپایه جلب مشارکت جدی شهروندان و ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مسئولان و مردم است.

شهردار شلمان تاکید کرد: بدون شک آنچه که در نیمه دوم سال 96 از سوی شهرداری شلمان انجام پذیرفت، لطف و عنایت خدای بزرگ و در سایه همکاری و مشارکت عموم مردم حاصل شد و امیدواریم در سال جدید نیز توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم.

وی در تبیین سخنانش تصریح کرد: در سال جدید تلاش خواهیم کرد تا در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمایشات مقام معظم رهبری، با قاطعیت و پشتکار در سایه همدلی و همراهی شهروندان و تعامل با مسئولان به اهداف برنامه‌ریزی شده مدیریت شهری عمل کنیم و رضایتمندی مردم فهیم شلمان را فراهم آوریم.