به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۷۰ بانوی جهادگر سازمان جهادکشاورزی گیلان در رودسر تجلیل شد.

به گزارش نداي گيلان: این مراسم به همت اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی و با همکاری کانون سنگر سازان بی‌سنگر برگزار شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نقش بانوان را در جنگ ۸ ساله بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: بانوان جهادگر با گذشت و ایثار خود در کارهای مختلف یاری دهنده رزمندگان بودند.

علیرضا شعبان‌نژاد جایگاه شیر زنان جهادگر را جایگاهی والا برشمرد و افزود: امنیت و آرامش امروزه کشور نتیجه سختی‌هایی است که این خواهران در آن ۸ سال تحمل کردند.

وی وظیفه اصلی جهاد سازندگی را در بدو تاسیس، کمک به آبادانی روستا‌ها اعلام و تصریح کرد: در زمان جنگ، سنگر سازان بی‌سنگر جهاد سازندگی ضمن انجام وظیفه اصلی خود در خط اصلی جنگ علیه ظلم به کمک دیگر رزمنده‌ها شتافتند و تقدیم ۸۴ شهید، ۶۶۴ جانباز و ۵۷ آزاده جهادگر گیلانی گواه این امر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان به ساخت ۶۲۰ کیلومتر جاده و ۳۰۳ کیلومتر خاکریز توسط جهادگران گیلانی در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر نبود خدمات جهاد سازندگی پیروزی بدست نمی‌آمد.

شعبان‌نژاد افزود: امروزه وظیفه اصلی سازمان جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی برای جامعه است و تلاش می‌کنیم در این راه جهادی عمل کنیم.