مهدوی گفت بهترین روش برای نهادینه کردن حضور مردم در بدنه اقتصاد و فعالیت های اقتصادی، مشارکت ایشان در شرکت تعاونی توسعه شهرستان است.

به گزارش ندای گیلان،صبح امروز جلسه شرکت تعاونی توسعه عمرانی شهرستان به ریاست مهندس مهدوی فرماندار و مدیر کل تعاون ، کار وامور اجتماعی  استان گیلان و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد .

فرماندار تالش و با اشاره به برگزاری جلسات متعدد هیئت موسس به منظور آماده سازی مقدمات تشکیل شرکت تعاونی گفت: هدف از تشکیل این تعاونی رفع تبعیض، جلوگیری از به وجود آمدن رانت خواری و بهره مندی عمومی مردم از سرمایه های کشور است و امید داریم در سال اقتصاد مقاومتی بتوان با تاسیس این شرکت تعاونی از ظرفیت های شهرستان به نفع مردم استفاده کرد.

مهندس مهدوی از مدیران، معتمدین و اعضای شوراهای حاضر خواست با اطلاع رسانی مناسب و تشریح جزئیات مربوطه برای شهروندان زمینه مشارکت حداکثری اقشار مختلف را در این کار بزرگ فراهم کنند و خاطرنشان کرد: بهترین روش برای نهادینه کردن حضور مردم در بدنه اقتصاد و فعالیت های اقتصادی، مشارکت ایشان در شرکت تعاونی توسعه شهرستان است.

فرماندار تالش تبدیل فعالیتهای خرد به کلان را از جمله مزیتهای این نوع از شرکتها ذکر کرد که برکات زیادی در سطح جامعه دارد.

مهدوی از عضویت ۳۳۱ تن  درشرکت توسعه عمرانی تالش خبر داد و افزود : این افراد مبلغ ۶۲ میلیون تومان را در ابتدای کار به عنوان مبالغ خرید سهام واریز کرده اند.

فرماندار تالش همچنین به تمامی شهرداران تاکید کرد که تعدادی از کارکنان خود را در این شرکتها عضو کنند.