رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاسیس دانشکده نوین سلامت را از مهمترین برنامه‌های آتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد.

به گزارش ندای گیلان،شاهرخ یوسف‌زاده در برنامه هفته پژوهش و فناوری در سالن اجتماعات بانک صادرات، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حال حرکت رو به جلو است، اظهار کرد:در فعالیت‌های پژوهشی عملا جایگاه قابل توجه‌ای نداریم، اما در شاخص‌های پژوهشی دانشگاه در حال رشد هستیم.

وی،با اشاره به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال گذشته،گفت:چشم‌انداز برنامه راهبردی دانشگاه، پیش‌رو بودن در دانشگاه‌های نسل سوم است که قطعا تحقق این هدف جز با تحقیق و پژوهش بدست نخواهد آمد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان،با اشاره به بازنگری برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان،گفت:هفت معاونت دانشگاه علوم پزشکی دارای برنامه راهبردی هستند.

یوسف‌زاده، تاسیس دانشکده نوین سلامت را از مهمترین برنامه‌های آتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد.

وی،بین‌الملل سازی،بهبود پایش و ارزیابی فرآیندها، توسعه مدیریت،ارتقا شاخصه‌های علم سنجی دانشگاه را از برنامه‌هایی مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مسیر توسعه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان،سایت لاکان را فرصتی بزرگی برای دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و افزود: دانشکده داروسازی و دندانپزشکی در سایت لاکان هم اکنون مستقر است و دانشگاه علوم پزشکی بعد از 17 سال که توقف در ساخت آن صورت گرفته بزودی در این منطقه احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:کلیه فعالیت‌های آکادمیک دانشگاه از رشت به سایت لاکان منتقل خواهد شد.

یوسف‌زاده،با اشاره به راه‌اندازی صندوق توسعه فناوری‌های نوین،گفت:سهم صندوق دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این صندوق 6 برابر سهم استان گیلان است.