خسته بند از مردم و مسوولین خواست تا مراقب فتنه گران و کسانی که قصد لطمه زدن و نظام و انقلاب را دارند، باشند و تذکر داد که به بهانه فتنه نیز به تسویه حساب های شخصی و سلیقه ای نپردازید.

به گزارش ندای گیلان از انزلی، جلسه توجیهی آشنایی با قوانین و دستورالعمل های هیات های نظارت شهرستان ها و بخش های غرب گیلان صبح امروز دوشنبه 7 فروردین در سالن اجتماعات فرمانداری انزلی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مومن زاده فرماندار انزلی ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای همه خدمتگذاران به نظام انقلاب اسلامی بیان داشت: از افتخارات مردم ما و نظام جمهوری اسلامی، ماهیت مردمی و سهم بسیار تعیین کننده مردم در مشارکت سیاسی و امور عمومی جامعه است که با اتکای به آرای عمومی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در طول 37 سال گذشته، در تمام شرایط سخت سیاسی و اجتماعی ملی و بین المللی، حتی یک روز هم انتخابات به تاخیر نیافتاده و در کمال صحت و سلامت و قانون مندی و قانون مداری برگزار گردید.

مومن زاده در پایان ابراز امیدواری کرد که امسال نیز در آستانه دو انتخابات پیش رو بتوانیم با حضور همه مردم همیشه در صحنه، شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات و برگ زرینی دیگر در تاریخ برای جمهوری اسلامی باشیم.

در ادامه خسته بند، نماینده مردم شریف انزلی در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداخت و گفت: هدف همه ما تحقق آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مر قانون و حفظ حقوق آحاد جامعه می باشد.

وی از مردم و مسوولین خواست تا مراقب فتنه گران و کسانی که قصد لطمه زدن و نظام و انقلاب را دارند، باشند و تذکر داد که به بهانه فتنه نیز به تسویه حساب های شخصی و سلیقه ای نپردازید.