کریمی قدوسی: عزیزانی که نگاهشان به احمدی‌نژاد همچنان انقلابی و ارزشی بود و هنوز هم ممکن است برخی‌ها متوجه نباشند، باید به خود بیایند.

به گزارش ندای گیلان،کار به جایی رسید که صدای اعتراض جواد کریمی‌قدوسی هم بلند شد؛ همان عضو جبهه پایداری که حاضر نبود انتقادات از دولت‌های نهم و دهم را بپذیرد و سهمی از ایرادات را متوجه محمود احمدی‌نژاد کند، اما شرایط به‌نحوی پیش رفته که کریمی‌قدوسی دیگر بهانه‌ای حتی کوچک برای ادامه حمایت از احمدی‌نژاد نداشته باشد. این عضو جبهه‌پایداری دیروز گفت: آن دور و وری‌ها به احمدی‌نژاد فهماندند که او بالاتر از اصولگرایی است؛ این می‎شود فرقه.

از رسالت‌های جمهوری اسلامی این است که نمی‌گذارد بدعت و فرقه به وجود آید. کریمی‌قدوسی در یک صحبت ویدئویی خطاب به احمدی‎نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد عزیز، برادر، این مردم که به تو رأی دادند، به اسلام رأی دادند.

تو باور کردی که به تو رأی دادند. به شخص تو رأی دادند یا به شخصیت احمدی‌نژاد انقلابی، ساده‌زیست، پرکار و طرفدار گفتمان امام و رهبری؟ وی با بیان اینکه «مگر مردم عاشق چشم و ابروی ما هستند؛ خیر، عاشق خلق‌وخوی ما هستند»، گفت: این علت سقوط اینهاست. احمدی‌نژاد هم گرفتار این مساله است. البته گرفتار این مساله شد.

آن دور و وری‌ها به تو فهماندند که بالاتر از اصولگرایی هستی؛ این می‌شود فرقه. این عضو جبهه‌پایداری تاکید کرد: جمهوری اسلامی یکی از رسالت‌هایش این است که نمی‌گذارد بدعت و فرقه به وجود بیاید. کم فرقه در صدر اسلام به وجود نیامد. جمهوری اسلامی تجربه 1400سال را دارد. می‌داند این فِرَق چطور به وجود آمدند. می‌داند چطور جلو فِرَق را بگیرد. جلو اینها را می‌گیرد و گرفته است. وی ادامه داد: عزیزانی که نگاهشان به احمدی‌نژاد همچنان انقلابی و ارزشی بود و هنوز هم ممکن است برخی‌ها متوجه نباشند، باید به خود بیایند. شما به احمدی‌نژاد رأی دادید که او نعوذبالله بشود ولی‌فقیه و رهبرتان؟ یا به خادمی رأی دادید که بیاید جاده بسازد، آسفالت کند و سیاست‌های رهبری را پیش ببرد؟ 8سال ریاست‌جمهوری‌اش تمام شد، حکم دادند عضو مجمع تشخیص شوی، حالا برو زندگی‌ات را بکن. اگر لازم بود می‌فرستند دنبالت، می‌گویند بیا برو یک کار دیگر هم بکن. کریمی‌قدوسی یادآور شد: «چرا با وجود آنکه منع رهبری آشکار اعلام شده بود که در انتخابات شرکت نکن و خودت نوشتی «من شرکت نمی‌کنم»، باز دوباره می‌آیی ثبت‌نام می‌کنی و بقایی را می‌آوری؛ این کارها چیست؟» البته‌ این روزها اعضای دیگر جبهه‌پایداری از بیان اشتباه خود در حمایت از احمدی‌نژاد ابا دارند، چرا که می‌دانند اگر چنین کنند اعتماد حامیان خود را از دست خواهند داد و از سوی دیگر گواهی می‌دهند که اگر حمایت‌های بی‌چون‌وچرا و اغراق‌شده آنها از احمدی‌نژاد و اطرافیان او نبود، امروز در چنین شرایطی قرار نمی‌گرفتند.